Föremål för bolagets verksamhet är att skriva, ändra, prova och stödja programvaror i samband med programmering, att bedriva konsultverksamhet inom IT, att bedriva verksamhet inom utbildning och kompetensutveckling, att bedriva verksamhet inom digital samt analog marknadsföring och kommunikation, att bedriva verksamhet inom kreativa tjänster, design och kommunikation som rör framställning av digitala och fysiska medium, samt därmed förenlig verksamhet.
2025-02* | |
---|---|
Omsättning (tkr) | 1 764 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -136 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -135 |
Årets resultat (tkr) | -135 |
Summa tillgångar (tkr) | 2 480 |
Antal anställda |
2025-02* | |
---|---|
Omsättning (tkr) | 1 764 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -136 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -135 |
Årets resultat (tkr) | -135 |
TILLGÅNGAR | 2025-02* |
---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | |
Omsättningstillgångar (tkr) | 2 480 |
Tillgångar (tkr) | 2 480 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2025-02* |
---|---|
Eget kapital (tkr) | 178 |
Obeskattade reserver (tkr) | |
Avsättningar (tkr) | |
Långfristiga skulder (tkr) | |
Kortfristiga skulder (tkr) | 2 301 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 2 480 |
2025-02* | |
---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |
Löner till övriga anställda (tkr) | |
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |
Sociala kostnader (tkr) | |
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2025-02* | |
---|---|
Antal anställda | |
Omsättning per anställd (tkr) | |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |
Vinstmarginal | -7.7% |
Soliditet | 7.2% |
Kassalikviditet | 107.8% |
Föremål för bolagets verksamhet är att skriva, ändra, prova och stödja programvaror i samband med programmering, att bedriva konsultverksamhet inom IT, att bedriva verksamhet inom utbildning och kompetensutveckling, att bedriva verksamhet inom digital samt analog marknadsföring och kommunikation, att bedriva verksamhet inom kreativa tjänster, design och kommunikation som rör framställning av digitala och fysiska medium, samt därmed förenlig verksamhet.