Utbildning, utbildningsbemanning, teknisk support och tillverkning av utbildningsmaterial för utbildning huvudsakligen service till tillverknings och fordonsindustrin.
2023-10* | 2022-10* | 2021-10* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 6 505 | 7 034 | 6 404 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 1 320 | 1 280 | 919 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 1 323 | 1 281 | 918 |
Årets resultat (tkr) | 788 | 763 | 538 |
Summa tillgångar (tkr) | 3 353 | 3 308 | 4 139 |
Antal anställda | 1 | 1 | 1 |
2023-10* | 2022-10* | 2021-10* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 6 505 | 7 034 | 6 404 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 1 320 | 1 280 | 919 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 1 323 | 1 281 | 918 |
Årets resultat (tkr) | 788 | 763 | 538 |
TILLGÅNGAR | 2023-10* | 2022-10* | 2021-10* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 16 | 28 | 39 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 3 337 | 3 280 | 4 100 |
Tillgångar (tkr) | 3 353 | 3 308 | 4 139 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2023-10* | 2022-10* | 2021-10* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 1 303 | 1 015 | 1 451 |
Obeskattade reserver (tkr) | 879 | 552 | 232 |
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | |||
Kortfristiga skulder (tkr) | 1 172 | 1 741 | 2 455 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 3 353 | 3 308 | 4 139 |
2023-10* | 2022-10* | 2021-10* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) | 300 | 500 | 1 200 |
2023-10* | 2022-10* | 2021-10* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 1 | 1 | 1 |
Omsättning per anställd (tkr) | 6 505 | 7 034 | 6 404 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | 20.3% | 18.2% | 14.3% |
Soliditet | 57.7% | 42.7% | 39.1% |
Kassalikviditet | 284.7% | 188.4% | 167.0% |
Utbildning, utbildningsbemanning, teknisk support och tillverkning av utbildningsmaterial för utbildning huvudsakligen service till tillverknings och fordonsindustrin.