Verksamheten kommer att fokusera på två verksamheter, handelsverksamhet och konsultverksamhet. Inom handelsverksamheten, kommer bolaget att exportera nordiska produkter till andra länder, produkter gäller kosttillskott, hudvård, barnmat och barnskor. Inom konsultverksamheten, kommer bolaget att erbjuda konsulttjänster till nordiska företag som vill utveckla sin produkter på den asiatiska marknaden. Bolaget kommer också att erbjuda Kinas OEM tjänster till nordiska företag som vill tillverka egna märkes små hushållsapparater och hushållsartikar.
2024-12* | |
---|---|
Omsättning (tkr) | |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -7 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -7 |
Årets resultat (tkr) | -7 |
Summa tillgångar (tkr) | 110 |
Antal anställda |
2024-12* | |
---|---|
Omsättning (tkr) | |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -7 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -7 |
Årets resultat (tkr) | -7 |
TILLGÅNGAR | 2024-12* |
---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 28 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 82 |
Tillgångar (tkr) | 110 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2024-12* |
---|---|
Eget kapital (tkr) | 18 |
Obeskattade reserver (tkr) | |
Avsättningar (tkr) | |
Långfristiga skulder (tkr) | |
Kortfristiga skulder (tkr) | 92 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 110 |
2024-12* | |
---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |
Löner till övriga anställda (tkr) | |
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |
Sociala kostnader (tkr) | |
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2024-12* | |
---|---|
Antal anställda | |
Omsättning per anställd (tkr) | |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |
Vinstmarginal | 0.0% |
Soliditet | 16.4% |
Kassalikviditet | 0.0% |
Verksamheten kommer att fokusera på två verksamheter, handelsverksamhet och konsultverksamhet. Inom handelsverksamheten, kommer bolaget att exportera nordiska produkter till andra länder, produkter gäller kosttillskott, hudvård, barnmat och barnskor. Inom konsultverksamheten, kommer bolaget att erbjuda konsulttjänster till nordiska företag som vill utveckla sin produkter på den asiatiska marknaden. Bolaget kommer också att erbjuda Kinas OEM tjänster till nordiska företag som vill tillverka egna märkes små hushållsapparater och hushållsartikar.