Hitta.se

Bolaget bedriver callcenter- och kontaktcenter-verksamhet med inriktning på utgående telefonsamtal för försäljning samt kundsupport. Verksamheten omfattar att kontakta potentiella kunder via telefon, presentera erbjudanden, hantera avslut och ge stöd i samband med kundfrågor. Verksamheten inkluderar även användning av CRM-system, samtalsinspelning och statistikverktyg för kvalitetssäkring och uppföljning.

Information

  • Organisationsnummer:

    559537-5733
  • Bolagsform:

    Aktiebolag
  • Bolaget registrerat:

    2025-07-08
  • F-skatt:

    Registrerad
  • Moms:

    Registrerad (SE559537573301)
Okänd kreditvärdighet
Kreditbetyg från Dun & BradstreetOkänd kreditvärdighet. Ta reda på rating här.
Gå till Dun & Bradstreets informationssida.

Hur kreditvärdigt är bolaget du tittar på?

Undvik osäkra affärer – ta reda på företagets kreditvärdighet innan du går vidare. Bara 3 % av Sveriges aktiebolag har högsta kreditvärdighet.

Få tillgång till detaljerade kreditupplysningar som visar betalningsförmåga, riskklass, betalningshistorik och mycket mer. Perfekt för dig som:

  • Ska inleda ett samarbete eller skriva avtal
  • Ska besluta om en ny eller befintlig kunds kreditvillkor
  • Vill säkerställa att leverantören är stabil
  • Vill fatta automatiserade kreditbeslut

Vad du får reda på:

  • Riskklass, kreditbetyg- och limit
  • Betalningsanmärkningar
  • Styrelse och ägarstruktur
  • Historik och finansiell utveckling

Ta en kreditupplysning på detta företag

Prova Dun & Bradstreets kreditupplysningar gratis i 30 dagar

Befattningshavare

Styrelsemedlemmar

  • Deniz Bekir
    Styrelseledamot
  • Endi Syla
    Styrelsesuppleant

Firmatecknare

Firman tecknas av styrelsen.

Styrelser och befattningshavare

Könsfördelning & medelålder i styrelsen

Karta

Östra Vallgatan 28, 432 41 Varberg

Karta och andra adresser

Östra Vallgatan 28, 432 41 Varberg

Noxett AB har verksamhet på Östra Vallgatan 28, Varberg. 

Noxett AB har 1 annan verksamhet i Sverige. Det som ligger närmast Varbergskontoret är Noxett AB i Varberg.

Svensk Näringsgrensindelning - SNI

Bolaget bedriver callcenter- och kontaktcenter-verksamhet med inriktning på utgående telefonsamtal för försäljning samt kundsupport. Verksamheten omfattar att kontakta potentiella kunder via telefon, presentera erbjudanden, hantera avslut och ge stöd i samband med kundfrågor. Verksamheten inkluderar även användning av CRM-system, samtalsinspelning och statistikverktyg för kvalitetssäkring och uppföljning.

  • 82200 - Callcenterverksamhet