Bolagsdata i samarbete med Dun & Bradstreet
Med verifierad affärsdata fattar du smartare beslut. Ta reda på hur.
Bolaget bedriver callcenter- och kontaktcenter-verksamhet med inriktning på utgående telefonsamtal för försäljning samt kundsupport. Verksamheten omfattar att kontakta potentiella kunder via telefon, presentera erbjudanden, hantera avslut och ge stöd i samband med kundfrågor. Verksamheten inkluderar även användning av CRM-system, samtalsinspelning och statistikverktyg för kvalitetssäkring och uppföljning.
Undvik osäkra affärer – ta reda på företagets kreditvärdighet innan du går vidare. Bara 3 % av Sveriges aktiebolag har högsta kreditvärdighet.
Få tillgång till detaljerade kreditupplysningar som visar betalningsförmåga, riskklass, betalningshistorik och mycket mer. Perfekt för dig som:
Vad du får reda på:
Ta en kreditupplysning på detta företag
Prova Dun & Bradstreets kreditupplysningar gratis i 30 dagarBolaget bedriver callcenter- och kontaktcenter-verksamhet med inriktning på utgående telefonsamtal för försäljning samt kundsupport. Verksamheten omfattar att kontakta potentiella kunder via telefon, presentera erbjudanden, hantera avslut och ge stöd i samband med kundfrågor. Verksamheten inkluderar även användning av CRM-system, samtalsinspelning och statistikverktyg för kvalitetssäkring och uppföljning.