Aktiebolaget ska bedriva verksamhet inom områdena design, konst, hantverk, marknadsföring, utbildningsmaterial, appar, grafisk formgivning och produktion såsom 3D-grafik, animation och illustration, användargränssnitt, film och fotografering, videoredigering, ljud- och musikproduktion samt därmed förenlig verksamhet.
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 237 | 1 070 | 1 319 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -216 | -41 | 144 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -232 | -59 | 103 |
Årets resultat (tkr) | -232 | -59 | 80 |
Summa tillgångar (tkr) | 313 | 653 | 733 |
Antal anställda | 1 | 1 | 1 |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 237 | 1 070 | 1 319 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -216 | -41 | 144 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -232 | -59 | 103 |
Årets resultat (tkr) | -232 | -59 | 80 |
TILLGÅNGAR | 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 205 | 306 | 407 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 109 | 347 | 325 |
Tillgångar (tkr) | 313 | 653 | 733 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 13 | 244 | 303 |
Obeskattade reserver (tkr) | |||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | 233 | 257 | 280 |
Kortfristiga skulder (tkr) | 69 | 152 | 150 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 313 | 653 | 733 |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 1 | 1 | 1 |
Omsättning per anställd (tkr) | 237 | 1 070 | 1 319 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | -91.1% | -3.8% | 10.9% |
Soliditet | 4.2% | 37.4% | 41.3% |
Kassalikviditet | 158.0% | 228.3% | 216.7% |
Aktiebolaget ska bedriva verksamhet inom områdena design, konst, hantverk, marknadsföring, utbildningsmaterial, appar, grafisk formgivning och produktion såsom 3D-grafik, animation och illustration, användargränssnitt, film och fotografering, videoredigering, ljud- och musikproduktion samt därmed förenlig verksamhet.