Bolaget skall bedriva vägtransport av gods, flyttransporter av möbler, uthyrning av lastbil med förare, handel med motorfordon och därmed förenlig verksamhet.
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 39 082 | 34 499 | 35 372 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 806 | 468 | 442 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 486 | 218 | 144 |
Årets resultat (tkr) | 384 | 13 | 99 |
Summa tillgångar (tkr) | 11 274 | 11 347 | 9 668 |
Antal anställda | 15 | 9 | 14 |
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 39 082 | 34 499 | 35 372 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 806 | 468 | 442 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 486 | 218 | 144 |
Årets resultat (tkr) | 384 | 13 | 99 |
TILLGÅNGAR | 2022-12* | 2021-12* | 2020-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 5 358 | 5 215 | 4 406 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 5 916 | 6 131 | 5 263 |
Tillgångar (tkr) | 11 274 | 11 347 | 9 668 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2022-12* | 2021-12* | 2020-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 1 797 | 1 413 | 1 400 |
Obeskattade reserver (tkr) | 350 | 350 | 170 |
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | 1 082 | 2 004 | 1 397 |
Kortfristiga skulder (tkr) | 8 046 | 7 580 | 6 701 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 11 274 | 11 347 | 9 668 |
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 15 | 9 | 14 |
Omsättning per anställd (tkr) | 2 605 | 3 833 | 2 527 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | 2.1% | 1.4% | 1.3% |
Soliditet | 18.2% | 14.7% | 15.8% |
Kassalikviditet | 71.5% | 79.9% | 74.2% |
Bolaget skall bedriva vägtransport av gods, flyttransporter av möbler, uthyrning av lastbil med förare, handel med motorfordon och därmed förenlig verksamhet.