Konsultverksamhet inom e-sport såsom deltagande vid tävlingar inom datorspel. e-handel med e-sportartiklar och relaterad hemelektronik och datorprodukter. Vidare ska bolaget utveckla och sälja gamingprodukter samt merchandise såsom musmattor, headset, resväskor, dryck, klädesplagg, datorkomponenter och därmed förenlig verksamhet.
2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|
Omsättning (tkr) | 516 | 410 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 261 | 124 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 261 | 124 |
Årets resultat (tkr) | 207 | 98 |
Summa tillgångar (tkr) | 419 | 160 |
Antal anställda |
2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|
Omsättning (tkr) | 516 | 410 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 261 | 124 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 261 | 124 |
Årets resultat (tkr) | 207 | 98 |
TILLGÅNGAR | 2023-12* | 2022-12* |
---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | ||
Omsättningstillgångar (tkr) | 419 | 160 |
Tillgångar (tkr) | 419 | 160 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2023-12* | 2022-12* |
---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 330 | 123 |
Obeskattade reserver (tkr) | ||
Avsättningar (tkr) | ||
Långfristiga skulder (tkr) | ||
Kortfristiga skulder (tkr) | 88 | 36 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 419 | 160 |
2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | ||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | ||
Löner till övriga anställda (tkr) | ||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | ||
Sociala kostnader (tkr) | ||
Utdelning till aktieägare (tkr) | 305 |
2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|
Antal anställda | ||
Omsättning per anställd (tkr) | ||
Personalkostnader per anställd (tkr) | ||
Vinstmarginal | 50.6% | 30.2% |
Soliditet | 78.8% | 76.9% |
Kassalikviditet | 476.1% | 444.4% |
Konsultverksamhet inom e-sport såsom deltagande vid tävlingar inom datorspel. e-handel med e-sportartiklar och relaterad hemelektronik och datorprodukter. Vidare ska bolaget utveckla och sälja gamingprodukter samt merchandise såsom musmattor, headset, resväskor, dryck, klädesplagg, datorkomponenter och därmed förenlig verksamhet.