Konsultverksamhet inom filmproduktion, fotografering och postproduktion, mötes och eventproduktion, webb och app-produktion, design, print och tryckverksamhet, 3D modellering, animering, motion graphic och e-learning.
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 956 | 1 404 | 1 297 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -107 | 186 | 303 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -156 | 186 | 302 |
Årets resultat (tkr) | 3 | 141 | 180 |
Summa tillgångar (tkr) | 779 | 1 104 | 1 215 |
Antal anställda | 1 | 1 | 1 |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 956 | 1 404 | 1 297 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -107 | 186 | 303 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -156 | 186 | 302 |
Årets resultat (tkr) | 3 | 141 | 180 |
TILLGÅNGAR | 2023-12* | 2022-12* | 2021-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 166 | 366 | 504 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 613 | 738 | 711 |
Tillgångar (tkr) | 779 | 1 104 | 1 215 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2023-12* | 2022-12* | 2021-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 470 | 662 | 707 |
Obeskattade reserver (tkr) | 192 | 368 | 361 |
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | |||
Kortfristiga skulder (tkr) | 117 | 74 | 148 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 779 | 1 104 | 1 215 |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) | 210 | 195 | 186 |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 1 | 1 | 1 |
Omsättning per anställd (tkr) | 956 | 1 404 | 1 297 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | -11.2% | 13.3% | 23.4% |
Soliditet | 78.1% | 84.0% | 79.6% |
Kassalikviditet | 523.9% | 997.3% | 480.4% |
Konsultverksamhet inom filmproduktion, fotografering och postproduktion, mötes och eventproduktion, webb och app-produktion, design, print och tryckverksamhet, 3D modellering, animering, motion graphic och e-learning.