Bolaget ska primärt producera, lansera och marknadsföra dataspel till dator, konsol, mobil och andra underhållningsenheter. Bolaget ska även producera och lansera associerade medier som musik, film, och andra fysiska och digitala konstformer i huvudsyfte för att marknadsföra och utveckla företagets varumärke och datorspels-produkter.
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 3 303 | 1 624 | |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 878 | -99 | -52 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 891 | -100 | -52 |
Årets resultat (tkr) | 587 | -100 | -52 |
Summa tillgångar (tkr) | 2 207 | 1 217 | 22 |
Antal anställda | 2 | 2 |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 3 303 | 1 624 | |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 878 | -99 | -52 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 891 | -100 | -52 |
Årets resultat (tkr) | 587 | -100 | -52 |
TILLGÅNGAR | 2023-12* | 2022-12* | 2021-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 683 | 1 | |
Omsättningstillgångar (tkr) | 1 524 | 1 217 | 21 |
Tillgångar (tkr) | 2 207 | 1 217 | 22 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2023-12* | 2022-12* | 2021-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 1 461 | 873 | -27 |
Obeskattade reserver (tkr) | 188 | ||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | 2 | 49 | |
Kortfristiga skulder (tkr) | 559 | 342 | |
Skulder och eget kapital (tkr) | 2 207 | 1 217 | 22 |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 2 | 2 | |
Omsättning per anställd (tkr) | 1 652 | 812 | |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | 26.6% | -6.1% | 0.0% |
Soliditet | 72.3% | 71.7% | -122.7% |
Kassalikviditet | 272.6% | 355.9% | 0.0% |
Bolaget ska primärt producera, lansera och marknadsföra dataspel till dator, konsol, mobil och andra underhållningsenheter. Bolaget ska även producera och lansera associerade medier som musik, film, och andra fysiska och digitala konstformer i huvudsyfte för att marknadsföra och utveckla företagets varumärke och datorspels-produkter.