Bolaget ska vara verksamt inom områdena järnväg, drivmedel inklusive bränsletillsatser, marint inklusive båtar och andra vattenfarkoster, luftfart såsom flygplan, helikoptrar, UVA och andra luftfarkoster, datoriserad övervakning av större batteribankar såsom UPS-system och datorhallar, utveckling av såväl hårdvara som mjukvara samt därmed förenlig verksamhet.
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 133 | 500 | |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 108 | -134 | 143 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 114 | -142 | 143 |
Årets resultat (tkr) | 92 | -142 | 137 |
Summa tillgångar (tkr) | 56 | 59 | 77 |
Antal anställda |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 133 | 500 | |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 108 | -134 | 143 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 114 | -142 | 143 |
Årets resultat (tkr) | 92 | -142 | 137 |
TILLGÅNGAR | 2023-12* | 2022-12* | 2021-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 15 | 30 | 44 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 41 | 30 | 32 |
Tillgångar (tkr) | 56 | 59 | 77 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2023-12* | 2022-12* | 2021-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 21 | -71 | 71 |
Obeskattade reserver (tkr) | |||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | |||
Kortfristiga skulder (tkr) | 35 | 131 | 6 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 56 | 59 | 77 |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | |||
Omsättning per anställd (tkr) | |||
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | 81.2% | 0.0% | 28.6% |
Soliditet | 37.5% | -120.3% | 92.2% |
Kassalikviditet | 117.1% | 22.9% | 533.3% |
Bolaget ska vara verksamt inom områdena järnväg, drivmedel inklusive bränsletillsatser, marint inklusive båtar och andra vattenfarkoster, luftfart såsom flygplan, helikoptrar, UVA och andra luftfarkoster, datoriserad övervakning av större batteribankar såsom UPS-system och datorhallar, utveckling av såväl hårdvara som mjukvara samt därmed förenlig verksamhet.