Bolaget skall ägna sig åt utveckling och försäljning av virtuell verklighet-utrustning och tillhörande mjukvara.
2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|
Omsättning (tkr) | ||
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -49 | -17 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -49 | -18 |
Årets resultat (tkr) | -49 | -18 |
Summa tillgångar (tkr) | 110 | 93 |
Antal anställda |
2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|
Omsättning (tkr) | ||
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -49 | -17 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -49 | -18 |
Årets resultat (tkr) | -49 | -18 |
TILLGÅNGAR | 2023-12* | 2022-12* |
---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 59 | 74 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 51 | 19 |
Tillgångar (tkr) | 110 | 93 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2023-12* | 2022-12* |
---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 62 | 17 |
Obeskattade reserver (tkr) | ||
Avsättningar (tkr) | ||
Långfristiga skulder (tkr) | 15 | 15 |
Kortfristiga skulder (tkr) | 34 | 61 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 110 | 93 |
2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | ||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | ||
Löner till övriga anställda (tkr) | ||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | ||
Sociala kostnader (tkr) | ||
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|
Antal anställda | ||
Omsättning per anställd (tkr) | ||
Personalkostnader per anställd (tkr) | ||
Vinstmarginal | 0.0% | 0.0% |
Soliditet | 56.4% | 18.3% |
Kassalikviditet | 150.0% | 31.1% |
Bolaget skall ägna sig åt utveckling och försäljning av virtuell verklighet-utrustning och tillhörande mjukvara.