Bolaget ska utveckla, tillhandahålla och marknadsföra varor och tjänster inom informationsbehandlingsområdet, främst virtuell verklighet, förstärkt verklighet samt mixad verklighet.
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 8 675 | 10 670 | 8 850 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 216 | 773 | 889 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 181 | 526 | 695 |
Årets resultat (tkr) | 141 | 623 | |
Summa tillgångar (tkr) | 7 121 | 8 672 | 8 449 |
Antal anställda | 6 | 6 | 5 |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 8 675 | 10 670 | 8 850 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 216 | 773 | 889 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 181 | 526 | 695 |
Årets resultat (tkr) | 141 | 623 |
TILLGÅNGAR | 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 3 213 | 4 632 | 5 044 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 3 908 | 4 040 | 3 404 |
Tillgångar (tkr) | 7 121 | 8 672 | 8 449 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 3 239 | 3 098 | 3 098 |
Obeskattade reserver (tkr) | 515 | 515 | |
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | 1 164 | 1 501 | 2 562 |
Kortfristiga skulder (tkr) | 2 203 | 3 558 | 2 789 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 7 121 | 8 672 | 8 449 |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | 1 825 | ||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | 629 | ||
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 6 | 6 | 5 |
Omsättning per anställd (tkr) | 1 446 | 1 778 | 1 770 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | 409 | ||
Vinstmarginal | 2.5% | 7.2% | 10.1% |
Soliditet | 50.7% | 40.0% | 36.7% |
Kassalikviditet | 176.8% | 113.0% | 121.9% |
Vrex AB ingår i en koncern med 4 bolag. Koncernmoderbolag är Bodyflight Sweden AB. Koncernstrukturen baseras på uppgifter från 2023-12.
Bolaget ska utveckla, tillhandahålla och marknadsföra varor och tjänster inom informationsbehandlingsområdet, främst virtuell verklighet, förstärkt verklighet samt mixad verklighet.