Bolagets verksamhet är projektledning och grafisk form inom interaktiva medier som t.ex e-learning, mobiltelefonapplikationer, spel, e-böcker och därmed förenlig verksamhet. Konsultuppdrag inom utbildning och processer och därmed förenlig verksamhet. Uppdrag inom textil form, textil konst och mode, och därmed förenlig verksamhet.
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 730 | 1 033 | 612 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -22 | 465 | 249 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -23 | 465 | 249 |
Årets resultat (tkr) | 1 | 276 | 168 |
Summa tillgångar (tkr) | 547 | 875 | 445 |
Antal anställda | 1 | 1 | 1 |
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 730 | 1 033 | 612 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -22 | 465 | 249 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -23 | 465 | 249 |
Årets resultat (tkr) | 1 | 276 | 168 |
TILLGÅNGAR | 2022-12* | 2021-12* | 2020-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 21 | 16 | 21 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 527 | 859 | 424 |
Tillgångar (tkr) | 547 | 875 | 445 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2022-12* | 2021-12* | 2020-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 267 | 466 | 260 |
Obeskattade reserver (tkr) | 142 | 166 | 49 |
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | |||
Kortfristiga skulder (tkr) | 138 | 242 | 136 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 547 | 875 | 445 |
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) | 200 |
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 1 | 1 | 1 |
Omsättning per anställd (tkr) | 730 | 1 033 | 612 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | -3.0% | 45.0% | 40.7% |
Soliditet | 67.5% | 66.9% | 66.4% |
Kassalikviditet | 363.8% | 344.2% | 291.2% |
Bolagets verksamhet är projektledning och grafisk form inom interaktiva medier som t.ex e-learning, mobiltelefonapplikationer, spel, e-böcker och därmed förenlig verksamhet. Konsultuppdrag inom utbildning och processer och därmed förenlig verksamhet. Uppdrag inom textil form, textil konst och mode, och därmed förenlig verksamhet.