Bolaget ska bedriva taxirörelse med bud och persontransporter, samt idka därmed förenlig verksamhet.
2023-04* | 2022-04* | 2021-04* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 6 633 | 4 214 | 2 610 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 227 | 126 | -152 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 37 | 35 | -195 |
Årets resultat (tkr) | 37 | 35 | -195 |
Summa tillgångar (tkr) | 3 719 | 3 033 | 1 506 |
Antal anställda | 8 | 5 | 5 |
2023-04* | 2022-04* | 2021-04* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 6 633 | 4 214 | 2 610 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 227 | 126 | -152 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 37 | 35 | -195 |
Årets resultat (tkr) | 37 | 35 | -195 |
TILLGÅNGAR | 2023-04* | 2022-04* | 2021-04* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 1 742 | 1 721 | 583 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 1 977 | 1 312 | 923 |
Tillgångar (tkr) | 3 719 | 3 033 | 1 506 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2023-04* | 2022-04* | 2021-04* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 175 | 138 | 103 |
Obeskattade reserver (tkr) | |||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | 1 059 | 1 194 | 330 |
Kortfristiga skulder (tkr) | 2 485 | 1 701 | 1 073 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 3 719 | 3 033 | 1 506 |
2023-04* | 2022-04* | 2021-04* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2023-04* | 2022-04* | 2021-04* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 8 | 5 | 5 |
Omsättning per anställd (tkr) | 829 | 843 | 522 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | 3.4% | 3.0% | -5.8% |
Soliditet | 4.7% | 4.5% | 6.8% |
Kassalikviditet | 79.6% | 77.1% | 86.0% |
Wavrinskys Bilstation AB ingår i en koncern med 2 bolag. Koncernmoderbolag är Dilli Transport i Göteborg AB. Koncernstrukturen baseras på uppgifter från 2022-04.
Bolaget ska bedriva taxirörelse med bud och persontransporter, samt idka därmed förenlig verksamhet.