Företaget tillhandahåller tjänster inom området för produktion och utveckling av digital underhållning (t.ex datorspel) såsom utveckling, design, planering, projektledning, affärsutveckling
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 396 | 9 393 | 9 795 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -2 219 | 5 754 | 7 606 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -2 196 | 4 603 | 7 576 |
Årets resultat (tkr) | -161 | 3 374 | 4 491 |
Summa tillgångar (tkr) | 9 787 | 14 279 | 13 328 |
Antal anställda | 1 | 3 | 1 |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 396 | 9 393 | 9 795 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -2 219 | 5 754 | 7 606 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -2 196 | 4 603 | 7 576 |
Årets resultat (tkr) | -161 | 3 374 | 4 491 |
TILLGÅNGAR | 2023-12* | 2022-12* | 2021-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 4 277 | 4 238 | 4 978 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 5 510 | 10 041 | 8 351 |
Tillgångar (tkr) | 9 787 | 14 279 | 13 328 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2023-12* | 2022-12* | 2021-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 7 867 | 8 903 | 7 028 |
Obeskattade reserver (tkr) | 1 457 | 3 492 | 3 444 |
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | |||
Kortfristiga skulder (tkr) | 463 | 1 884 | 2 856 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 9 787 | 14 279 | 13 328 |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) | 204 | 875 | 1 500 |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 1 | 3 | 1 |
Omsättning per anställd (tkr) | 396 | 3 131 | 9 795 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | -560.4% | 61.3% | 77.7% |
Soliditet | 91.1% | 80.0% | 71.3% |
Kassalikviditet | 1190.1% | 533.0% | 292.4% |
Företaget tillhandahåller tjänster inom området för produktion och utveckling av digital underhållning (t.ex datorspel) såsom utveckling, design, planering, projektledning, affärsutveckling