Bolagets ändamål är att utveckla och sprida kunskap, produkter och tjänster som hjälper kvinnor att synka sin livsstil till sin menscykel för att må så bra som möjligt och vara i sin fulla kapacitet, hela månaden. Den initiala produkten är en koncept- och receptbok vilken följs av digital förmedling av rådgivning kring livsstil och kost kopplat till menscykelproblematik, samt av produkter inom kost och livsstil så som Ghee (skirat smör) och Macapulver som kan ha positiva effekter för kvinnors hälsa. Därutöver skall bolaget äga och förvalta varumärket Womensync samt bedriva därmed förenliga aktiviteter.
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 7 916 | 6 488 | 4 409 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 65 | 43 | 1 124 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 71 | 36 | 1 123 |
Årets resultat (tkr) | 51 | 25 | 668 |
Summa tillgångar (tkr) | 3 336 | 3 407 | 3 133 |
Antal anställda | 2 | 2 | 2 |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 7 916 | 6 488 | 4 409 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 65 | 43 | 1 124 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 71 | 36 | 1 123 |
Årets resultat (tkr) | 51 | 25 | 668 |
TILLGÅNGAR | 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 21 | 15 | |
Omsättningstillgångar (tkr) | 3 314 | 3 392 | 3 133 |
Tillgångar (tkr) | 3 336 | 3 407 | 3 133 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 1 899 | 1 847 | 1 822 |
Obeskattade reserver (tkr) | 666 | 666 | 666 |
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | |||
Kortfristiga skulder (tkr) | 771 | 894 | 645 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 3 336 | 3 407 | 3 133 |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 2 | 2 | 2 |
Omsättning per anställd (tkr) | 3 958 | 3 244 | 2 205 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | 0.8% | 0.7% | 25.5% |
Soliditet | 71.3% | 68.3% | 73.5% |
Kassalikviditet | 168.0% | 250.7% | 322.8% |
Bolagets ändamål är att utveckla och sprida kunskap, produkter och tjänster som hjälper kvinnor att synka sin livsstil till sin menscykel för att må så bra som möjligt och vara i sin fulla kapacitet, hela månaden. Den initiala produkten är en koncept- och receptbok vilken följs av digital förmedling av rådgivning kring livsstil och kost kopplat till menscykelproblematik, samt av produkter inom kost och livsstil så som Ghee (skirat smör) och Macapulver som kan ha positiva effekter för kvinnors hälsa. Därutöver skall bolaget äga och förvalta varumärket Womensync samt bedriva därmed förenliga aktiviteter.