3 omdömen
Beställde fågelfrön & talgbollar för 1600:- härförleden! Ville ha det hemlevererat, handlade bl.a. därav över gränsen för hemfrakt. Men, när jag ringer och kollar så påstår nå´n hos er att jag skall ha uttryckt viljan att hämta i butik ? Jag har ingen bil och bor 7 km från sta´n så det blir en smula svårt! . MEN, eftersom jag dessutom inte kan se (på ett öppet mejl i min utkorg) vad jag skrivit...utan ni har detta hos er internt så blir jag lite missnöjd över detta! . OK, vi kan alla göra fel men att ni inte blixtsnabbt manuellt kan ändra "hämta i butik" till "hemleverans" tyder i min värld på byråkratiska brister hos ert företag! . Har handlat ett flertal ggr hos er och dessutom fått det hemlevererat men jag får nog handla på ett annat ställe i fortsättningen. . Mvh Sven Edelönn 0705 - 71 22 22
Så som vanligt alltid massa krångel i kassan och då händer det unika!!! Hela personalen samlas på samma plats skiter helt i kunderna!!! Är möjligen tomten som både sköter personalrekryteringen och backoffice på detta ställe. Det fanns en kvinna som numera är pensionär som var på alerten vid varje besök och kunde hantera kunderna. Detta måste ni ta tag i omgående.
Ladda upp bilder
(Maximal storlek: 20MB)
2 679 020 tkr
94 523 tkr
3.5%
Ja
Ja
737
Org.nr.
556547-6172
Juridiskt namn
Granngården AB
Parent company
Felleskjöpet Agri SA
Moms nummer
SE556547617201
VD
Eivind Torkildsen
Registreringsdatum
1997-11-05
Bolagsform
Aktiebolag
SNI-bransch