1 omdömen
På sista tiden har vi tyvärr fått halvsmält omfrusen glass ( strutar där halva hade smält) och senast potatis som var rutten i färdigpackad påse. Talade om detta för personal ( 2 unga biträden) som i dryg ton sa att utan kvitto går det inte få byta. Jag hade potatisen med mig( inköpt dagen innan av min make 80 år) den luktade inte gott! Jag sa att maken hade inget kvitto kvar, ( utgår från att maten är färsk) Killen säger i dryg ton ( inte vänlig!) att / här försöker många komma och få ut varor som de inte har kvitto på… jag är 77 år, hade mitt barnbarn med mig, handlat trofast i er butik sedan vi flyttat hit för 6 år sedan. Även med hemkörning under pandemin. Ursäkta, det handlade om en ynka påse potatis! Inte oxfilé! Vi är pensionärer som har, gör rätt för oss. Detta var så dåligt! Nu blir det Lidl, Matvärlden, Ica , Coop i fortsättningen. Tack för oss! 0 stjärna.
Ladda upp bilder
(Maximal storlek: 20MB)
111 728 tkr
10 693 tkr
9.6%
Ja
Ja
23
Org.nr.
556910-7815
Juridiskt namn
Matbutiken i Blackeberg AB
Parent company
Affärsbyggarna Holding i Sverige AB
Moms nummer
SE556910781501
Registreringsdatum
2012-11-15
Bolagsform
Aktiebolag
SNI-bransch