Är det här ditt företag?
När viktig information saknas om ditt företag får ni färre kundkontakter. Kostnadsfritt första 30 dagarna!
Komplett bevakning av företag med UC Håll Koll
Bli direkt meddelad om förändringar görs för ditt förtag och stoppa bedragarna i tid vid en pågående bolagskapningLäs mer och skaffa ID –Skydd för företag!
Ringer till k-tj för att få ett onlineköp bekräftat. Vag respons.. Blir vidarekopplad till en "annan" kundtjänst (!?..) och blir där uppläxad av en ung jänta som är mer än lovligt uppkäftig. .. Ja - vill ni bli av med kunder, så varsågoda. På det obildade och ohyfsade sätt man blir bemött, GÅR MAN TILL EN ANNAN KEDJA! Basic.
Jag har varit mångårig kund hos Jula och tyckt att Jula var bra förr, men nu får det vara slut. Jag slösade bort en timme på att åka till Barkarby och en halvtimme med att leta efter varor i butiken. När jag kom till kassan så sa kassören "sorry vi tar inte emot kontanter". Ni gjorde ju det förra veckan svarade jag. "Ja men inte nu längre sa kassören". Ok sa jag då går jag till er konkurrent tvärs över gatan och jag lämnade varorna på bandet samt lämnade butiken. Detta är precis så som bankerna vill att det ska bli, total kontroll över vad som kommer in på ens konto och vad som går ut från kontot - och jag tänker inte belasta mitt kort för att handla på bl.a Jula. Jag tänker göra affärer utan bankernas kontroll med kontanter även i fortsättningen t.ex bilaffärer, speciellt efter det långa strömavbrottet i Stockholm i vintras så behövs kontanter. Julas personal har dessutom noll koll på sitt eget sortiment. Chattar man med kundtjänst så är det oftast en tjej som inte vet någonting och likadant inne i butikerna, ingen vet mycket eller ingenting så man får försöka lista ut problemen själv, plus att när varor är slut så tar det en evighet innan det kommer in nytt.
Är så besviken ! Köpte utomhus färg på Jula i Norrtälje och behövde köpa till mer färg. Alldeles tomt på hyllorna. Tyvärr färgen har utgått och det finns två förpackningar i hela landet. Borde man inte satt upp en information om att färgen kommer att utgå? Mycket dåligt! Personalen är i samma ålder direkt efter gymnasiet och saknar erfarenhet. Får du tag i någon är det kassa personal. Jula i arninge är något helt annat. Där får man hjälp och information och det är välfyllda hyllor. Man kan inte dra in på personal så de inte hinner fylla på i hyllor eller ge information. Lokalen är som gröna lunds labyrint ! Åk till arninge! Kräv att man i Norrtälje anställer någon som kan ge information och fylla på i hyllorna. Personalen är vänlig men saknar kompetens!
Min man har köpt en motorsåg på Jula men de har inte reservkedjor till den. Han har flera gånger kontaktat dom och bett att de ska ta hem en kedja men de hör aldrig av sig som de lovar. Idag åker han dit och pratade med dom och de säger att de inte kan fixa fram reservkedjor. Hur kan de sälja motorsågar men inte kedjor??
Ska en medarbetare börja eller sluta?
Beställ innan kl 15 & vi levererar redan nästa dag! Skräddarsy just din tårta med valfri text & bild.Skapa tårta
Jula AB
Elektronikhöjden 6
175 43 Järfälla
Jula AB
Jägersrovägen 151
213 75 Malmö
Jula AB
Torps Köpcentrum
451 76 Uddevalla
JULA
Göteborgsvägen 183
504 63 Borås
Verksamheten ingår i: | Jula AB |
Organisationsnummer: | 556250-6252 |
Bolagsform: | Aktiebolag |
Moderbolag: | Jula Holding AB |
VD: | Bo Joachim Frykberg |
Bolaget registrerat: | 1985-06-25 |
F-skatt: | Ja |
Momsregistrering: | Ja |
Svensk Näringsgrensindelning - SNI: | 46741 - Partihandel med järnhandelsvaror |
Mycket dåligt har försökt att få kontakt med kundtjänst men får bara vänta eller kopplas runt. Varför finns ingen mail adress till kundtjänst, har skickat frågan via kundsupporten men inget svar. Besviken kund