Det komett blad med erbjudande från Jula i Umeå.En batteridriven motorsåg
699;.kr ,det lät toppenbra,nästan för bra:Jag åker till Jula,enkel väg 13 mil.
Jodå,sågen finns men skall den fungera måste jag betala det dubbla ,fy för den lede ,jag är lurad,det ingår varken batteri eller laddare,varför stod inte det
i annonsen ???? Har Jula blivit ett blufföretag ,jag som altid gillat handla där,
förtroendet för Jula sjönk till botten ,det blev en dyr och meningslös bilresa ,
hälsar "Robinsonkent"
Läs mer...Kasst, tog 3 v få leverans, sen ingen information om var mitt 2.a paket var ...dåligt
På kundtjänst får man inte någon hjälp när man söker efter en produkt. Normalt så brukar de på kundtjänster hjälpa en att hitta vägar om de inte har produkten att ge någon form av hjälp. Men det jag upplevde av kundtjänsten på telefon var noll engagemang och noll vilja att hjälpa mig att finna lösningen på en produkt jag sökte. Totalt värdelöst !!!
Läs mer...För oss alla som är synskadade är det svårt att hitta till kassan, det skall märkas upp i golvet som finnas på många andra ställen. Att de gör det så svårt är bara att man skall handla andra saker som man egentligen inte behöver
Läs mer...Jättebra och rikligt sortiment
en av de största diskriminering butik i sverige undvik köpa där
en av de största diskriminering butik i sverige undvik köpa där
Mycket dåligt har försökt att få kontakt med kundtjänst men får bara vänta eller kopplas runt.
Varför finns ingen mail adress till kundtjänst, har skickat frågan via kundsupporten men inget svar.
Besviken kund
Ringer till k-tj för att få ett onlineköp bekräftat. Vag respons..
Blir vidarekopplad till en "annan" kundtjänst (!?..) och blir där uppläxad av en ung jänta som är mer än lovligt uppkäftig. ..
Ja - vill ni bli av med kunder, så varsågoda.
På det obildade och ohyfsade sätt man blir bemött, GÅR MAN TILL EN ANNAN KEDJA!
Basic.
Läs mer...Jag har varit mångårig kund hos Jula och tyckt att Jula var bra förr, men nu får det vara slut. Jag slösade bort en timme på att åka till Barkarby och en halvtimme med att leta efter varor i butiken. När jag kom till kassan så sa kassören "sorry vi tar inte emot kontanter". Ni gjorde ju det förra veckan svarade jag. "Ja men inte nu längre sa kassören". Ok sa jag då går jag till er konkurrent tvärs över gatan och jag lämnade varorna på bandet samt lämnade butiken. Detta är precis så som bankerna vill att det ska bli, total kontroll över vad som kommer in på ens konto och vad som går ut från kontot - och jag tänker inte belasta mitt kort för att handla på bl.a Jula. Jag tänker göra affärer utan bankernas kontroll med kontanter även i fortsättningen t.ex bilaffärer, speciellt efter det långa strömavbrottet i Stockholm i vintras så behövs kontanter.
Julas personal har dessutom noll koll på sitt eget sortiment. Chattar man med kundtjänst så är det oftast en tjej som inte vet någonting och likadant inne i butikerna, ingen vet mycket eller ingenting så man får försöka lista ut problemen själv, plus att när varor är slut så tar det en evighet innan det kommer in nytt.
Läs mer...