Jag håller Med Bertil O. till 100 % Det är fullständigt oaceptabelt att man inte kan få kontakt med teknisk personal på Kabe för att få svar på tekniska frågor utan hänvisar till återförsäljare som inte alls har den tekniska kunsklapen. Inte konstigt att Kabe har dåligt ryckte när det gäller service och support. / Bertil. L
Att man inte kan få prata med någon ansvarig teknisk person på företaget, utan man bara hänvisar till återförsäljare är sanslöst dåligt. Vad är det för policy företaget har? Är det på det här sättet Kabe vårdar kundrelationerna är det inte så konstigt om Kabe får dåligt rykte.
Ditt företag? Syns i miljontals sökningar
Ta kontroll över företaget
Nå fler potentiella kunder
Verksamheten ingår i: | Kabe AB |
Organisationsnummer: | 556075-7832 |
Bolagsform: | Aktiebolag |
Moderbolag: | KABE Group AB |
VD: | Mikael Rikard Blomqvist |
Bolaget registrerat: | 1972-01-01 |
F-skatt: | Ja |
Momsregistrering: | Ja |
Svensk Näringsgrensindelning - SNI: | 29200 - Tillverkning av karosserier för motorfordon; tillverkning av släpfordon och påhängsvagnar |
Lever verkligen inte upp till förväntningarna