5 omdömen
Klarna lovar så mycket klart man går på det men verkligheten är något annat inget av de dom lovar kan dom hålla köper du något och inte får varan eller den inte håller måttet så får du betala fakturan och sen klara allt returnering själv alla kostnader får du stå för själv de blir billigare att köpa med ett eget kreditkort som du bara använder till online köp
Klarna har fungerat smidigt för mig många gånger och har funderat varför vissa spyr galla över Klarna. Nu vet jag. Returnerar du en vara och den inte rapporteras korrekt av säljare, så funkar inget. Långsamma svar, chatten förvisso trevlig men hänvisar vidare till reklamationsavdelning, mail som fastnar i spam, inga svar på reklamationsmail, ständigt med nya påminnelser utan att proaktivt kontakta mig trots angivet telefonnummer och efter LÅNG tid får man äntligen ett telefonnummer att ringa, men LÅNG kö.. Efter 2 månader fortsatt ingen lösning i sikte, skriver jag nu väntandes i kö utan hänvisning till hur lång tid det ska ta. Ska jag ge upp nu efter 15 min väntan och få en ny påminnelse och hamna hos kronofogdemyndigheten?
Har en faktura/konto hos klarna då kunde jag inte betala en annan faktura med klarna förrän den första fakturan var betald???? Var är det för service?? Kommer aldrig att använda klarna igen så snart jag fått grejorna på den första fakturan.
Ladda upp bilder
(Maximal storlek: 20MB)
0 tkr
−108 000 tkr
0.0%
Ja
Ja
0
Org.nr.
556676-2356
Juridiskt namn
Klarna Holding AB
Moms nummer
SE556676235601
VD
Personuppgift Skyddad
Registreringsdatum
2005-02-17
Bolagsform
Aktiebolag
SNI-bransch