5 omdömen
Ni var lite försenade men ringde i god tid och sa att detta. Kundbemötande 5 av 5 Kompetens 5 av 5 Vi är väldigt nöjda jag och min fru och nu kan vi även tvätta 😉 Det negativa är att säljaren på Media Markt var inte så kunnig och kändes som att han höftade. Tur att man var påläst och visste vad vi vill. Trots säljare okunskap så var det en bra upplevelse pga montören Magnus.
Hej Daniel K (Kronqvist) Som vi förklarat för dig på på plats samt på Facebook eftersom du vill kasta skit på alla sociala plattform så kan vi även ta det här. Man kan säga så här, vi gör ca 22-25000 jobb om året och personen som du haft hos dig får beröm för att vara rak, trevlig hjälpsam och ärlig och detta har vi dokumenterat från kunder som vi kontaktar vart vecka. Att något fungerar och går att koppla är en sak men ur elsäkerhets aspekten är något annat. Samma gäller ballofix, kan vi stänga av vatten för hand så gör vi det dvs vi använder inte våld då även här handlar det om säkerhet. Att en ballofix inte fungerar när vi är på plats och efter att vi lämnat några timmar senare börjar fungera av sig själv är en mirakel. Du menar i andra ord att vår montör som varit ute kan inte vrida en kran och stänga av vatten? Jag ber om ursäkt att du anser att vi är oproffsiga eller klåpare men ser vi något som är fel så måste vi påtala detta för er säkerhet. Mvh KoJ
Trots flera misstaget från butiken så gjorde montören mer än förväntat som kompensation för att butiken lovat för mycket. fixa elen samt snickeri pga okunnig säljare.
Trevliga gossar som var hos oss och utförde ett fantastiskt jobb. Dom till och med tog sig tid att dema maskinen några extra gånger då morsan är en äldre kvinna. Bra jobbat killar
Högst missnöjd. Avråder.
Ladda upp bilder
(Maximal storlek: 20MB)
7 191 tkr
−705 tkr
-9.8%
Ja
Ja
13
Org.nr.
556973-2166
Juridiskt namn
Kommer & Installerar Sverige AB
Moms nummer
SE556973216601
Registreringsdatum
2014-06-05
Bolagsform
Aktiebolag
SNI-bransch