Otroligt att Microsoft fått ett så högt betyg so 1,4 . det borde ligga på högst 1,1. Det är ju omöjligt att nå dem per telefon eller tjat. Man nås ju bara av "gå in på vår hemsida ----osv. Så har vi snart fått dig att tröttna.
Helt omöjligt att komma fram och få hjälp. Mycket dåligt för ett så stort företag med så stor omsättning att inte satsa på att kunderna kan få kontakt och få hjälp
Moment 22! Jag har blivit utlåst från mitt från mitt Microsoft konto! På nätet hänvisar microsoft att hjälp finns när man loggat in, men jag kan inte logga in. Jag har försökt hitta möjlighet till personlig service, men Microsoft verkar slutat med det. Mycket surt då jag lagt ner flera tusen på nytt Office och Outlook för drygt en månad sen. Jag verkar bli tvungen att hitta alternativ till Microsoft om det finns. Det verkar finnas en marknad för det.
Fick hjälp med delning av Microsoft Office 365, fantastiskt bra service från Fryderyk, han supportade från Polen, med en fantastiskt bra svenska! Kul när allt faller på plats. För bra för att vara sant? Tack Microsoft. De jobbar på att få upp supporten även mot Big Sur 11.6 Catalina fungerar det mot. Mycket nöjd med hjälpen. Lite omständigt men bra slutlösning - fick hjälp med det jag behövde få hjälp med. Hälsningar Christer
Dåligt att man ej kan nå en talande person utan blir hänvisad till webbsidor. Ibland kanske man har behov att konkretisera sitt problem för att kunna lösa problemet.
Jag har ominstallerat min dator och försökt att ladda ner mitt Office men varje gång jag gör detta så ska ja betala igen. Har försökt att komma i kontakt med Microsoft men hänvisas till en sida som heter " hem.microsoft.com". Denna sida går inte att nå. Det är skamligt av ett företag som tagit över hela marknaden att inte ha en support som fungerar. Det finns svordomar som jag skulle vilja skriva men............
Har köpt microsoft 365 Famely har inte fätt näor lisensnr till programmet å kommervidare support svarar inte utan man blir skickad i e Lop inget händer Urdåligt för ett så stort företag fy skäms på er.
Jag har 2 gånger köpt ett telefonnummer för Skype. Båda gångerna har någon annan ägt de nummer som jag köpt. När jag försöker säga upp Skype så går det inte att göra. Det dras automatiskt från mitt Paypal konto varje månad.
Dålig telefonsupport för att vara ett så stort företag. * Oerhört många knapptryckningar för att komma dit man vill. * Förvirrande menyval. * Samtalet bröts innan jag var färdig. Fick själv lösa det sista av problemet genom att Googla på det. Det här måste förbättras och förenklas så att alla oavsett tekniskt kunnande kan få den hjälp de behöver.
Ditt företag? Syns i miljontals sökningar
Verksamheten ingår i: | Microsoft AB |
Organisationsnummer: | 556233-4804 |
Bolagsform: | Aktiebolag |
Moderbolag: | Microsoft Ireland Research |
Bolaget registrerat: | 1984-10-21 |
F-skatt: | Ja |
Momsregistrering: | Ja |
Svensk Näringsgrensindelning - SNI: | 46142 - Provisionshandel med kontorsutrustning och datorer |
Helt omöjliga att få tag på :(