Min Laptop har tappat den trådlösa kontakten efter en uppdatering. Canon har försökt att hjälpa mig och kommit fram till att det är fel på Windows. Helt värdelöst att man inte kan få tala med en människa som hjälpa mig när jag inte vet vad jag skall göra.
Värdelöst i nuläget. Har tidigare varit tillfreds med företaget och valt bort att endast arbeta genom Microsoft och deras produkter. Föredra Firefox som webbläsare vilket inte alltid har uppkastats av Microsoft efter vad datorn verkar påstå . Nu vill jag själv bestämma vad och hur min dator ska arbeta och tänker fortsätta med det Så fungera livet för många i Europa.
Fruktansvärt dåligt Har en betalad licens för Word i privat användning Nu har denna blockerats trots att jag bara använder Word privat, Otroligt att inte kunna följa den överenskommelse som gällde. På livstid hette det när jag köpt. Legitimerar mig med mobilt bankid och räknar med att företaget nu inser att jag är vid liv.
Värdelöst bemötande. Hänvisar till websida som inte kan hantera det aktuella ärendet. Skitdåligt!
Fy vad dåligt att det inte finns en levande människa att tala med : URKASST
Det är uruselt att det inte går att få support via telefon. Försöker man beskriva ett problem får man svar som inte förstår. Ingen stjärna alls blir betyget, men man måste visst klicka på minst en stjärna. Claes
Det är helt omöjligt att få tala med någon servicepersonal. Hänvisar enbart till internet för självhjälp.
Hej, Jag har försökt ringa 08 55990000 sedan i måndags. I början sade automatsvar att den skulle koppla mig, så också nu på morgonen, men efter fem minuter kopplades man bort. Jag har provat i fem dagar nu. Nu när jag ringer finns inte samma alternativ och den hänvisar till help.microsoft.com, men där finner jag inte svar på min fråga. Vi har haft otur med en dator och den har varit på reparation flera gånger. Det är en Barbone, så man tar ut hårddisk och minne innan man skickar in den. När vi senast fick tillbaka hårdvara så var det återigen fel (fläkten rasslade), så vi fick återigen plocka ur hårddisk och minne och skicka tillbaka. Problemet är att de inte lagar, de byter hårdvaran. När vi fick den senaste ersättningshårdvaran satte vi i disk och minne och allt var ok och Windows 10 Pro låg på och var aktiverat. Då kom erbjudande att uppgradera till Windows 11 i Windows Update. Vi gjorde det, men nu säger den att produkt-kod är ogiltig då den aktiverats för många gånger! Jag behöver hjälp att få produktkod giltig så att jag kan aktivera datorn. Jag kan inte lägga 2500 på en ny licens när jag redan köpt en! Snälla hjälp mig!
Behöver personlig hjälp inte via webb eller dyligt. Vill tala med en kunnig person. Dåligt att man inte kan få personlig hjälp. Tyder på dålig kunskap hos er personal MVH Ann-Charlotte Pettersson
Ditt företag? Syns i miljontals sökningar
Verksamheten ingår i: | Microsoft AB |
Organisationsnummer: | 556233-4804 |
Bolagsform: | Aktiebolag |
Moderbolag: | Microsoft Ireland Research |
Bolaget registrerat: | 1984-10-21 |
F-skatt: | Ja |
Momsregistrering: | Ja |
Svensk Näringsgrensindelning - SNI: | 46142 - Provisionshandel med kontorsutrustning och datorer |
Gick inte (som väntat) att få prata med någon utan en dataröst hänvisade till deras hemsida som i sin tur är totalt värdelös