2 omdömen
Jag har aldrig varit med om ett företag som har så otroligt dåligt kundbemötande. Jag (som ny kund) skulle beställa rengöringstabletter till min kaffemaskin som vi använder till våra kunder och även säljer "take away coffe" . Jag har haft många och långa mail konversationer med deras servicekoordinator, där de har efterfrågat mitt registreringsbevis, ägaruppgifter m.m. på företaget. Slutligen skickades min önskan om att köpa rengöringstabletter över till deras ekonomiavd. Jag föreslog att jag kunde förskottsbelala rengöringstabletterna och så som jag föreslog så fick jag en förskottsfaktura på 1195kr som jag betalade omgående. Jag screenshotade betalningen och mailade en kopia på betalningen. Dagen efter så ringde jag upp deras ekonomiavd och frågade om jag kunde hämta burken med rengöringstabletterna. Till svar fick jag att de inte har sett att pengarna kommit in på deras konto och därför kunde jag inte hämta rengöringstabletterna. Samtalet avslutades negativt. Jag kommer aldrig att rekommendera dem. Jag har varit egenföretagare i över 25år och har inte varit med om så dålig kundservice.
Ladda upp bilder
(Maximal storlek: 20MB)
246 014 tkr
8 934 tkr
3.6%
Ja
Ja
58
Org.nr.
556452-4790
Juridiskt namn
Multeral AB
Parent company
Multeral Intressenter AB
Moms nummer
SE556452479001
VD
Crister Wolff
Registreringsdatum
1992-09-16
Bolagsform
Aktiebolag
SNI-bransch