4 omdömen
Jag satt vid mitt fönster mot gatan i mitt lilla gathus och väntade 5 timmar på mitt paket som skulle levereras igår 20/12 2023. Det kom ingen leverans utan ett sms skickades från chauffören vid 22 tiden att han inte kunde leverera eftersom portkod saknades. Han ljög för att slippa leverera. Nu ber ni mig att själv hämta paketet på Mobilia. Jag kan inte gå och har ingen som kan hjälpa mig. Hur och när får jag mitt paket??? Hälsningar Karin Palme’r. Ås. Har ringt kundtjänst 4 gånger men ingen svarar. Hjälp!!!! Detta är riktat mot vi Postnord som inte går att nå.
Jag bokade en paketlämning till dörren, ni skickar ett sms och skriver att ni varit och försökt leverera en viss tid, denna tiden fanns jag på plats och det fanns ingen möjlighet att ni kunde missa dörren där det hänger flaggor med företagslogga precis utanför. Försändelsen blir nu försenad och vi får sen gå och hämta paketen på ett utlämningsställe. Sen ska man dessutom sitta i telefonkö i halvtimmavis. Detta är så dåligt, men tyvärr inte förvånande när det gäller postnord....
Har nu suttit i en halv timme för att göra en reklamation avseende en eftertaxering av tvåförsändelser 81:-. som dessutom jag VET var frankerade!!!! Det gick sex försändelser samtidigt! Att inte få svar under minst 30 minuter (för jag väntar fortfarande) är stöld av min tid. Att bli uppring, som det tjatas om under väntetiden passar inte mig, varför jag väntar . Ewa Eriksson 070-6162172
0700911294
Ladda upp bilder
(Maximal storlek: 20MB)
21 198 081 tkr
567 794 tkr
2.7%
Ja
Ja
14 277
Org.nr.
556711-5695
Juridiskt namn
Postnord Sverige AB
Parent company
PostNord Group AB
Moms nummer
SE556711569501
VD
Peter Davids Gisel-Ekdahl
Registreringsdatum
2006-09-21
Bolagsform
Aktiebolag
SNI-bransch