Sämsta kundservice jag varit kontakt med Ville anullera en order det kunde inte kundtjänst göra utan det skulle huvudkontoret göra. Efter fem dagar har det inte utförts . Rusta maskar för att kunna ta betalt för retur kostnad. Kommer aldrig rekommenderar Rusta.
Fick p-bot på 450 kr efter 10 minuters köp i KK. Ger upp direkt, när jag ser omdömena här. ALDRIG mer Rusta!
Här visar rusta vilken Anställnings polisy dessa har Finns inte på kartan att des ledning ser eller hör. De hjälper inte ens dessa som jobbar på golvet eller des personal som de utbildar till butiks förståndare. Alla hanteras som som påsar. Synd att det inte går att komma i kontakt med chefen på detta företag som jag nu hoppas får lite mindre folk som handlar där. Slavar trodde jag var av skaffade. Men inte på Rusta. Men jag kommer att leta till s jag hittar nr
Under all kritik !! Tråkig attityd och inte minsta lust att hjälpa mig.
Kundservice rena skämtet. Har aldrig varit med om nåt sämre.
Finns ingen kundservice med sämre service!
Ringde till Rusta i dag för att fråga om det går att få till ett kontaktfritt överlämnande av en vara. Hamnade tydligen i Skåne (efter 20 minuters kö). Fick ett avmätt svar: "Vi har tyvärr inte den tjänsten". Bad att få prata med någon i Östersund: "Det går tyvärr inte, kan du inte skicka någon att köpa varan?" Berättade att jag inte har någon att skicka - för då hade jag inte ringt - samt att andra affärer minsann kan komma ut med varan utanför affären: "Nu tycker jag att du börjar bli otrevlig, så vi avslutar det här samtalet", och så la hon på luren. Jag höll på att trilla av stolen. Rustas värld verkar vara en annan än den vi andra lever i just nu!
Jag var på Rusta Svågertorp i Malmö och tappade mina svarta skinnhandskar. Har ringt 077-1281010 och chattat sammanlagt 13 gånger nu. De svarar inte i butiken, det är upptaget säger alla de olika personerna jag har pratat med. En kille sa att han skulle kontakta er, återkom med att det skulle vara ett tekniskt fel och bad mig återkomma idag måndagen 17 december. Ida jag pratade med precis när jag ringde sa - det är upptaget i butiken var god försök om en stund igen. Detta är under all kritik. Så dåligt skött, därav ert låga betyg.
Stjärnan är en enda stor minus stjärna till er kundtjänst. Jag blir dissad när jag väl kommit fram efter att väntat hur länge som helst. Försöker flera gånger att ringa. Väljer att ringa upp och lämna mitt telefonnummer då de ska ringa upp! Efter 3 timmar har ännu ingen ringt upp! Försöker då få svar i chatten men nej de kan inte svara utan jag måste ringa upp (vilket inte funkar) för att få svar.
Rusta AB - Rusta Linköping
Roxviksgatan 9
582 73 Linköping
Rusta AB - Rusta Märsta
Valstavägen 2
195 50 Märsta
Rusta AB - Rusta Eslöv
Fallskärmsgatan 7
241 40 Eslöv
Rusta AB - Rusta Kista
Danmarksgatan 30
164 91 Kista
Verksamheten ingår i: | Rusta AB |
Organisationsnummer: | 556280-2115 |
Bolagsform: | Aktiebolag |
Moderbolag: | Fasetten AB |
VD: | Berndt Göran Masami Westerberg |
Bolaget registrerat: | 1986-07-09 |
F-skatt: | Ja |
Momsregistrering: | Ja |
Svensk Näringsgrensindelning - SNI: | 47199 - Övrig detaljhandel med brett sortiment |
Borde finnas en visselblåsarfunktion hos er !! en butikschef i Småland beter sig galet illa mot sina anställda med kränkande kommentarer o straffbeteende både när kunder finns i närheten men även övrig tid o hon har mkt låga chefsegenskaper om inga alls faktiskt. Någon slags kontroll borde finnas fr HK o inte bara medarbetarundersökningar som hon även där väljer ut vilka som ska svara på dessa. De anställda mår inte bra men sköter ändå sitt jobb ut mot kund exemplariskt bara tragiskt att en sådan chef får fortsätta ”härja”. Ta hjälp av Företagshälsan o gör en kartläggning o se till att alla anställda får jobba under bra villkor o arbetsmiljö vilket vi strävar efter i Sverige då vi gärna vill hävda detta ut mot andra länder