Usel kundtjänst Lång leveranstid
Köp inte ! 10 dagar och inte ens lev. besked Leveranstid över en vecka, inte okej ! Kontakta er? Har ju redan mailat flera ggr förra veckan utan fått nåt svar.. Uppdatering 10 dagar efter beställning: Inget paket än , finns ej i sverige än enl. skruvats.se kundtjänst. Går inte heller för mig att spåra . Schenkel skriver till mig: Tack för ditt mail. Vi har just nu problem med sändningar från Skruvat. Vi har som vår chattbot säger inte några fysiska registreringar på paketet, vi har dock dagliga hämtningar hos dem. Vi måste därför hänvisa frågor i detta skede till Skruvat.se. Har fått 150:- i kompensation ! Gissa om jag hellre fått mina varor?
Ljuger om leveranstiden. Säger 1-3 dagar. Tar veckor. Byter till hemleverans till mitt på dagen. Skickar leveransen i flera paket som kommer vid olika tillfällen. Så man måste sitta hemma och passa i flera dagar. Skickar fel grejer och tar inget ansvar för det. Det blir du som får returnera och betala frakten tillbaka. Blir retuen ej godkänd så får du betala frakt tillbaka till dig igen, eller så tar dom grejerna av dig. Detta tycks ske godtycklig vid minsta antydan repa eller fettfläckar på artikeln. Så spara dina nerver och köp från någon seriös firma som tar ansvar.
Det tog flera veckor innan jag fick mina grejor som var utlovade att komma på 3-4 dagar
Lämnade tillbaka 2 bromssköldar till skruvats lager för återbetalning/tillgodokvitto,mannen på lagret har intygat att jag lämnade 2 st bromssköldar, fick varken återbetalning eller tillgodokvitto från skruvat, dåligt skruvat
trots uppgivet OEMnummer som stämde på deras sida och regnr så var det fel del. Bilverkstaden var mäktigt irriterad med bilen på lyften och avdraget lager.
Kollen mot reg nr stämmer inte, blir rekommenderad fel reservdel. Upptäcker detta först 2 dagar efter att jag beställt. Ordern har ej gått iväg trots att det var en lagervara, försöker avbeställa delen, vilket inte går då den är sänd till "plock" enligt kundtjänst. Hela två ytterligare dagar går innan varan faktiskt skickas. Alltså 4 dagar efter ordern är beställd sänds den iväg. Har ej kommit till mitt utlämningsställe ännu och är på dag 7 nu. Anledningen att dom får en ensam liten stjärna är att jag får en färdig retursedel mailad. Dock får jag ju ändå bekosta frakterna helt själv trots att deras funktion med regnr rekommenderat mig fel reservdel. Har du en Volvo kolla istället på Vparts! beställ innan eftermiddag och ha delen att hämta ut på ombudet dagen efter.
Finns inte sämre företag än just detta. Beställde saker i måndags och enligt deras hemsida så står det ju 2-3 dagar. Fortfarande inte fått delen. Kundtjänsten är tyvärr inte att prata med då det säger varken bu eller bä, känns som det tagit kundtjänsten från arbetsförmedlingen istället för att söka riktiga som är kunniga och duktiga vid sånna här saker.
Håller inte leveranstid, använder inte utlovat fraktbolag, otrevligt bemötande i kundtjänst. Ser sig inte ansvariga för försenad leverans eller eventuellt problem det skapar för kunden. Rekommenderas inte!
Ditt företag? Syns i miljontals sökningar
Verksamheten ingår i: | AB Skruvat Reservdelar |
Organisationsnummer: | 556605-7336 |
Bolagsform: | Aktiebolag |
Moderbolag: | DI Nordics AB |
VD: | Claes Bertil Ingemar Kjelldorff |
Bolaget registrerat: | 2001-05-19 |
F-skatt: | Ja |
Momsregistrering: | Ja |
Svensk Näringsgrensindelning - SNI: | 45320 - Detaljhandel med reservdelar och tillbehör till motorfordon utom motorcyklar |
Skriver att varan finns i lager. Tre dagar senare kommer ett mail som ändrar leverenstiden till 3 veckor fram i tiden. Nu får bilen stå still ytterligare en vecka utan reservdelar. Ha koll på ert lager!