G
Göran S.
för mer än 6 månader sedan
Vid direktkontakt med kontoret per telefon blir man omkopplad till internetbanken med 140 samtal före. Dessutom har man på websidan angivit olika öppettider.
Mycket dålig service.
Väntade i nästan 6 minuter, då lade de på när det blev min tur.
Ringde upp igen, efter en stund svarade de, och jag blev omkopplad till kundcenter, där fick jag veta att det var 217 före mig och 40 minuters väntetid 😡 det kallar jag inte service 😡
Läs mer...Jag är synnerligen missnöjd med att man inte kan ringa och få svar på en enkel fråga hos sin bank. Jag har nu ringt banken Klippan och först tvingats sitta i kö i tio minuter innan en central växel svarar. Där får jag besked att jag skall kopplas till en kundtjänst där det är ytterligare 20 min kö. Det är inte första gången och det är helt oacceptabelt. Vill ni vara en "internetbank" i stället så får ni leva upp till deras service där man är betydligt bättre på att svara,
Läs mer...Totalt antal fordon: 1397
Senaste införskaffat: en Volkswagen Caddy 1.6 TDi. Fordonet köptes 2013
Visa värdering och all info i bilregistretTelefonformat för 0435-260 00