Kan inte ens sätta 1 stjärna. Finns OTROLIG potential hos Tele2/COMHEM eftersom det rimligen inte kan bli sämre. Efter 45 minuter i kö med oändliga musikslingor ska man undersöka signalstyrkan på min BRF:s TV signal, som för övrigt får den nya STORA OLED TV:n att se ut som om någon placerat en ojämn plastfilm över. Tidigare en BRILJANT TV-bild...nu en plåga. Efter lång tid i kö och väntan på en respons så upphör musiken. Samtalet är bortkopplat. Ser senare att jag fått ett SMS där man upplyser mig om att TV signalen inte har några fel samt att jag rekommenderas att "byta" (den nya ???) antennkabeln och prova att skala ner" kvaliteten på OLED TV:n". Känner vanmakt rent ut sagt. Det gäller inte specifikt den på kundservice som tog emot mitt ärende. Liknande vid tidigare kontakter med detta företag. Något bör uppenbarligen åtgärdas. Kan inte ens tänka mig att frivilligt köpa några tjänster av ett företag med denna nivå på kundservice när något uppenbarligen är felaktigt.
Uruselt! Förutom att mobilabonnemang inte alltid fungerar så gör inte heller wifi hemma det, tv strular. Fått förlängt bundet abonnemang utan riktig information vid klagomål på oerhört högt pris som sänktes men i stället bands på ett år...
Bra..
Uselt , går inte att komma fram till felanmälan, när ett helt område inte har tv sändning, ska man dessutom helst lämna födelsenummer, det gör jag inte. Skärpning tele 2.
Oproffsigt
Lurar en in i avtal man inte vill ha! Skäms på er!
Uselt
värdelös kundservice ! Usel växel !! Dåligt bemötande!!! Inkompetent personal !!!! Rutten företagsledning som inte tar itu med denna typ av problem!!!!!
Det värsta telefonbolaget att använda. Kan inte lita på dem och vad de säger. Kostade mig kr5000 extra
Verksamheten ingår i: | Tele2 Sverige AB |
Organisationsnummer: | 556267-5164 |
Bolagsform: | Aktiebolag |
Moderbolag: | Tele2 AB |
VD: | Personuppgift Skyddad |
Bolaget registrerat: | 1986-01-29 |
F-skatt: | Ja |
Momsregistrering: | Ja |
Svensk Näringsgrensindelning - SNI: | 61100 - Trådbunden telekommunikation |
För ett par veckor sedan damp det ner 5 st kreditupplysningar. Nu har det dykt upp en faktura på 9728 kronor. Detta för ett abonnemang på 15Gb. Vad jag vet har jag ett abonnemang på 25Gb. Jag fattar ingenting.