Mycket bra bemötande. Lugnt och pedagogisk.
Inget det gör stämmer eller fungerar
Har nyligen bytt mobilabonnemang till Telenor från Comviq. Mycket dåligt val av mig. Ingenting har funkat, från att jag inte fick nya SIM-kortet innan porteringen, till att kortet var kopplat mot fel nummer, till att det inte var registrerat, till att fakturabeloppet var fel osv. Varje gång jag ringer får jag vänta i telefonkö i evigheter och kopplas hit och dit och får vänta igen och ingen tar helhetsansvar. Kan ej rekommendera dem.
Problem hela tiden!
Svårt att komma fram sedan kopplade dom mig vidare hela tiden väntetid drygt 4 Tim
Är bredbandskund hos dem. De fortsätter ringa och försöker sälja på mig TV-tjänster trots visat ointresse vid flertal tillfällen. Vad är det ni inte fattar?
Telenor Sverige AB
Gesällvägen 1
863 41 Sundsvall
Telenor Sverige AB - Gävle Opennet
Nobelvägen 2
802 67 Gävle
Telenor Sverige AB
Väla Centrum
260 35 Ödåkra
Telenor Sverige AB - Ödåkra - Väla
Marknadsvägen 9
254 69 Ödåkra
Verksamheten ingår i: | Telenor Sverige AB |
Organisationsnummer: | 556421-0309 |
Bolagsform: | Aktiebolag |
Moderbolag: | Telenor Mobile Holding AS |
VD: | Bjørn Ivar Moen |
Bolaget registrerat: | 1991-03-19 |
F-skatt: | Ja |
Momsregistrering: | Ja |
Svensk Näringsgrensindelning - SNI: | 61200 - Trådlös telekommunikation |
Lovar mer än dom kan hålla och är nonchalanta på kundtjänst