Inget det gör stämmer eller fungerar
Har nyligen bytt mobilabonnemang till Telenor från Comviq. Mycket dåligt val av mig. Ingenting har funkat, från att jag inte fick nya SIM-kortet innan porteringen, till att kortet var kopplat mot fel nummer, till att det inte var registrerat, till att fakturabeloppet var fel osv. Varje gång jag ringer får jag vänta i telefonkö i evigheter och kopplas hit och dit och får vänta igen och ingen tar helhetsansvar. Kan ej rekommendera dem.
Problem hela tiden!
Svårt att komma fram sedan kopplade dom mig vidare hela tiden väntetid drygt 4 Tim
Är bredbandskund hos dem. De fortsätter ringa och försöker sälja på mig TV-tjänster trots visat ointresse vid flertal tillfällen. Vad är det ni inte fattar?
Telenor Sverige AB
Köpmannagatan 3
541 45 Skövde
Telenor Sverige AB
Sundbybergs Torg 3
172 67 Sundbyberg
Telenor Sverige AB
Götgatan 71
116 21 Stockholm
Telenor Sverige AB
Gökärtsvägen 16
187 51 Täby
Verksamheten ingår i: | Telenor Sverige AB |
Organisationsnummer: | 556421-0309 |
Bolagsform: | Aktiebolag |
Moderbolag: | Telenor Mobile Holding AS |
VD: | Bjørn Ivar Moen |
Bolaget registrerat: | 1991-05-14 |
F-skatt: | Ja |
Momsregistrering: | Ja |
Svensk Näringsgrensindelning - SNI: | 61200 - Trådlös telekommunikation |
Mycket bra bemötande. Lugnt och pedagogisk.