Sämsta kundtjänst inom tele. Långa svarstider och bortkoppling av samtal med nya väntetider i kö ofta över 30 minuter,
Väldigt dåligt satt i dag ca 2 timmar blev kopplade mellan olika avd.kom äntligen fram pratade med en kille om mitt fall plötsligt avbröts samtalet mitt fall var kanske för svårt
Jag har suttit kö ca 2 timmar fick ingen hjälp när jag äntligen kom fram sedan kopplades samtalet bort
Är jättebesviken när man varit kund i 20 år
Orimligt lång väntetid för att nå kundtjänst. Felaktig information i valsystemet på telefon. Säljer TV-tjänst, stream, som inte håller vad den lovar. Får inte rätt lokalnyheter och det går inte att ändra. Bilden fryser alltsomoftast, även om den kommer igång igen inom kort tid, men ändå irriterande.
Läs mer...Täckning varierar från 4G till ingen täckning på exakt samma position. Har klagat många ggr över detta men inget händer. Uselt!
Höga priser, dålig täckning, dåligt kundservice. Inte den bästa operatören..
Mobila bredbandet på min
adress värdelöst
Hur kan så otrevliga och otjänstvilliga personer som jobbar på butiken i Kungälv få anställning? Ignorerade mig och min dotter när vi stod och väntade och det kom in andra kunder, sen vägrade de låt min dotter byta ut en vara hon verkligen var missnöjd med. Ska avsluta allt samröre med Telenor då de inte alls var villiga att ens lyssna på oss..
Läs mer...Otroligt att man inte kan få tag på Telenor på helgen?? Jag vill ha tag på butiken i Kungälv
Totalt antal fordon: 13
Senaste införskaffat: en Vezeko R2B1X. Fordonet köptes 2015
Visa värdering och all info i bilregistretVerksamheten ingår i: | Telenor Sverige AB |
Organisationsnummer: | 556421-0309 |
Bolagsform: | Aktiebolag |
Moderbolag: | Telenor Mobile Holding AS |
VD: | Bjørn Ivar Moen |
Bolaget registrerat: | 1991-03-19 |
F-skatt: | Ja |
Momsregistrering: | Ja |
Svensk Näringsgrensindelning - SNI: | 61200 - Trådlös telekommunikation |
Mobilformat för 020-22 22 22