2 omdömen
Min hittills enda erfarenhet av Telepass är positiv. Onsdag 8/9 hade min syster beställt sjukresa med rullstol och extra bärhjälp till 13.00. Kundtjänst hade inte noterat detta utan skickade en personbil och en chaufför! Efter att ha väntat i telefonkö med 44 samtal före lyckades jag få en bil med plats för rullstol. Då hade jag också ringt Capio och vädjat om att ta emot min syster för provtagning senare. Kl 14.11 dök räddningen upp med Hasse som med min hjälp lyckades få syster till bilen. Han lovade också att ordna med hämtning för hemfärd och det gjorde han. När vi skulle hem till Råå dök Sven upp och med hans fantastiska hjälp fick vi hem syster igen. Dessa två killar, Hasse och Sven, har vår fulla uppskattning och respekt! Tack. Ingrid Liljedahl
Ladda upp bilder
(Maximal storlek: 20MB)
644 058 tkr
100 065 tkr
15.5%
Ja
Ja
467
Org.nr.
556752-6966
Juridiskt namn
Telepass AB
Parent company
Nobina AB (publ)
Moms nummer
SE556752696601
VD
Bo Anders Magnus Ekelund
Registreringsdatum
2008-03-06
Bolagsform
Aktiebolag
SNI-bransch