Trådbunden telekommunikationAnläggning av el och telekommunikationiMölndal
6 omdömen
Bemötandet i telefonväxel kändes snopet efteråt.
Servicetekniker utan kundfokus. Tar hand om felanmälningar på Telias bredband. De jobbar till kl.16:00. Kan man inte vara hemma innan 16:00 så får man ingen hjälp. Kan inte bry sig om slutkunden särskilt mycket.
Vet ingenting, kan inte koppla när man söker någon från ELS "Det borde man veta själv" BEDRÖVLIG SERVICE
oerhört omodern kundservice. Det går inte att kommunicera med dem via mail eller sms. De sms de skickar ut är envägskommunikation och går inte att svara på. De kräver att man är tillgänglig mellan 8-16 för besök utan att det finns någon möjlighet att specificera tid närmare (det är 2018). Riktigt dåligt!
Service tekniker kanske skulle vara lite med kund vänliga, fick som svar när jag ringde, att det finns dom som är först, och så finns det dom som är sist i kön :(
Ladda upp bilder
(Maximal storlek: 20MB)
1 353 070 tkr
52 159 tkr
3.9%
Ja
Ja
755
Org.nr.
556884-7676
Juridiskt namn
Transtema Network Services AB
Parent company
Transtema Group AB
Moms nummer
SE556884767601
VD
Carl Jonas Rigner
Registreringsdatum
2012-02-23
Bolagsform
Aktiebolag
SNI-bransch