Skit
SKIT va de försvårar att kontakta de eller deras "kundombudsman"
Bra teleoperatör har varit kund länge med 2 mobil och 1 mob.bredband
Snabbt och prisvärt bredband.
IQ-befriad oförskämd personal
Har aldrig haft tre men deras samarbetspartner kör med riktigt fula knep för att försöka få över en till tre. Har halebop, som säljaren då påpekade att det var så bra eftersom det är ett dotterbolag till Telia som han sa att jag kunde portera mitt nummer till för en billigare peng. Lät bra då det skulle ingå 3 månaders gratis abonnemang. När sen avtalet skickas till mig framgår det tydligt att det är 3. Påpekar detta och säljaren öser då på med alla "bra argument" varför jag ska byta ändå. Genant och det fäster min ståndpunkt ytterligare att aldrig gå över till tre. Säkert inget fel på 3, men det blir en principsak när de håller på så här
jag tycker tre är en bra operatör kundtjänst har vänliga telefonassistenter så jag kan rekomendera tre
Bra.
Personlig kundkontakt.
Hi3g Access AB
Grev Turegatan 15
114 46 Stockholm
Hi3g Access AB - 3butiken Triangeln
Triangeln 1
211 43 Malmö
Hi3g Access AB - 3butiken Partille
Nils Henrikssons Väg 3
433 35 Partille
Hi3g Access AB - 3butiken Kongahälla
Gymnasiegatan 2
442 48 Kungälv
Verksamheten ingår i: | Hi3g Access AB |
Organisationsnummer: | 556593-4899 |
Bolagsform: | Aktiebolag |
Moderbolag: | HI3G Holdings AB |
VD: | Haval Van Drumpt |
Bolaget registrerat: | 2000-07-11 |
F-skatt: | Ja |
Momsregistrering: | Ja |
Svensk Näringsgrensindelning - SNI: | 61200 - Trådlös telekommunikation |
Jag har per tel fått bekräftat att jag återkallat min uppsägning och att ingen uppsägning längre finns noterad. Ändå har mitt abonnemang avslutats med påföljande att jag inte ens kan ringa och klaga. Inte heller maila. Eller smsa. Skandal! TRE