SaluhallarRestaurangeriEnskede
4 omdömen
Vi hade bokat bord, blir ombedda att sitta inne och vänta på bordet ute. Det är mycket varmt, vi väntar ca 15 min, ingen frågar om vi vill beställa dricka. Vi får bordet o beställer vin. Servitören kommer fram med en öppnad flaska, vänder, säger att det är fel flaska för att sedan komma tillbaka med samma flaska (?!). Vi hör hur servitören berättar för bordet bredvid att man kan dela på rätterna. När vi efter väntan får beställa frågar min väninna om det går att dela på rätterna och får ett bryskt svar att det inte riktigt är så. Vi väljer ändå dela på rätterna. När vi efter 3 rätter ber att få rena asietter blir servitören uppenbart irriterad. Han kommer tillbaka med en hög på sex tallrikar vilka han bokstavligen slår på bordet och går därifrån. Därefter kommer han om en stund, lyfter upp en skål med mkt mat kvar i o frågar om vi är färdiga med rätten trots att det finns andra tomma fat på bordet. Vi säger nej och han vänder på klacken. En väninna ber att få titta på efterrättsmeny, ingen följer upp och frågar om hon vill beställa något. Slutligen, plötsligt slår servitören kortläsaren med inknappad belopp på rutan på bordet och går. Jag går då in och ber att få notan delad på tre. Då kommer en annan servitör till bordet och talar om att han inte uppskattade detta. När jag påpekar att det är ett och annat med servicen som vi inte uppskattar verkan han ointresserad och frågar inte vad som varit dåligt. Alltså bland det sämsta servicen jag varit med om i Sthlm. Blir definitivt inga återbesök. Maten inte mer än ok.
Ladda upp bilder
(Maximal storlek: 20MB)
15 280 tkr
768 tkr
5.0%
Ja
Ja
15
Org.nr.
559062-2402
Juridiskt namn
Enskede Matateljé AB
Parent company
Klyvare & Sauer Holding AB
Moms nummer
SE559062240201
VD
Karl Gustav Henrik Sauer
Registreringsdatum
2016-05-12
Bolagsform
Aktiebolag
SNI-bransch