BilförsäljningBilverkstäderiFalun
6 omdömen
Jag köpte min första Nissan efter flera märker. Vi har två Subaru men jag skulle vilja ha en van som Subaru har inte. Jag bokade via websidan med Nissan Falun en dag för att byta kamrem i min bil. Personal från verkstad ringde mig och jag konfirmerade att jag skulle vilja byta kamrem och göra service. På plats en vecka sen personen sa till mig: Vi var inte förbered att byta kamrem, sa du kam kommer en annan dag för att gjora den. Nissan tar ingen hänsyn till kunden, lyssnar inte på kunden och det var min sista gång på en nissan-verkstad.
De ska inte reparera bilar man får ut en bil utan bakbromsar och man ska komma tillbaka ca två veckor senare så ska de laga de har inte kunnat ficksatt framvagnen så man har sabbat två omgångar däck de kan inte serva en bil efter servis så fick man fylla glykol efter sa en vecka en skärma är ett högt betyg
Fick en offert på att köpa min begagnade bil och vi bokade tid för att göra klart. Dagen efter när jag kom, fick jag ett skambud och de försökte sänka priset med ca 20 000 kr. Trots att de själva intygade att bilen är i så bra skick och servad bara på Bilstjärnan. Helt oförskämt, Bilstjärnan! Hur kan man göra så här???
Trevlig och kunnig personal
Ladda upp bilder
(Maximal storlek: 20MB)
169 027 tkr
1 874 tkr
1.1%
Ja
Ja
21
Org.nr.
556988-2532
Juridiskt namn
Bilstjärnan AB
Moms nummer
SE556988253201
VD
Dimitrios Lenis
Registreringsdatum
2015-01-20
Bolagsform
Aktiebolag
SNI-bransch