7 omdömen
Ett riktigt dåligt företag!
Får en 1:a, eftersom det tydligen inte finns 0:or. Världens sämsta kundsupport.
Tillägg till tidigare kommentar från mig. Jag blev till slut uppringd av Bring Stockholm. Han var mycket trevlig och förstående och hävdade att allt är IKEAs fel. Vet inte om det stämmer men det var vad han sa. Jag hade ju chattkontakt med IKEA som ju skyllde på Bring.
Jag ringde och ringde till Bring på två olika nummer. En röst sade att det var många som ringde men jag var ställd i kö. Jag kunde också ringa ett annat nummer till Bring, men ingen svarade där heller. Jag kunde också trycka 1 och välja att bli uppringd. Allt detta gjorde jag och ändå fick jag ingen kontakt med Bring. Till slut googlade jag på ett annat företag som hade samma postadress (Björkmans Transport, Upplagegatan 4) och då svarade de på Bring?! Urdåligt!! Sätt ut rätt telefonnummer istället för denna cirkus som tog halva min förmiddag. Och ni som skall ringa Bring i Uppsala, ring till Björkmans Transport istället, då kommer ni fram.
Leveransen kom ganska snabbt, men en sak som stör intrycket av Bring mycket är att det i sms-et inte står från vilken fysisk gatuadress man ska hämta ut paketet. Försökte under 45 min få besked via två telefonnummer som man själv fick leta fram, då dessa var undangömda på hemsidan. Men det gick inte att få besked. Snälla: skriv ut uthämtningsadressen, det måste väl ändå vara väldigt elementärt för ett leveransföretag! Se till att hålla kortare köer i telefonerna! Bengt E
Ladda upp bilder
(Maximal storlek: 20MB)