8 omdömen
Ni har verkligen gjort ett fantastiskt arbete med att vara onåbara. Jag har synpunkter på er verksamhet på stationen i Kristianstad. Det har blivit fler tågresor än vanligt för mig och för andra dagen i rad så är mjölken slut och inte bara den utan alla alternativ också. Leveransen kommer inte förrän i morgon säger den stackars tjejen bakom disken, 3 dagar utan mjölk?!? Det kan väl inte vara lönsamt på något vis? Ni är väl medvetna om att det finns att köpa på stan? Är det en policyfråga, de får inte köpa mjölk, eller är de bara handfallna? Som grädde på moset bet jag i en plastbit som låg i den foccacia jag ändå köpt.
Mitt kort har låst sig, mina gåvor o kuponger är borta. Mitt abonnemang är borta. Det går inte att skriva till er via appen. Jag har tagit bort appen o laddat upp en ny men det är samma. Både Sturups personal o på Limhamn har tittat o förstår inget. Hör av er 0704069898 Åsa, kund sedan dag 1
Mitt kort har låst sig, mina gåvor o kuponger är borta. Mitt abonnemang är borta. Det går inte att skriva till er via appen. Jag har tagit bort appen o laddat upp en ny men det är samma. Både Sturups personal o på Limhamn har tittat o förstår inget. Hör av er 0704069898 Åsa, kund sedan dag 1
Espresso House Visby flygplats har haft stängt 2 ggr när de ska ha öppet enligt öppettider. Har skickat meddelande men de svarar ej.
Skit, de är inte kontaktbara. Bojkotta espresso house
Ladda upp bilder
(Maximal storlek: 20MB)
1 770 832 tkr
75 045 tkr
4.2%
Ja
Ja
1 652
Org.nr.
556507-7160
Juridiskt namn
Espresso House Sweden AB
Parent company
EH Group AB
Moms nummer
SE556507716001
VD
Patrik Joel Gustav Odstam
Registreringsdatum
1995-01-15
Bolagsform
Aktiebolag
SNI-bransch