8 omdömen
tlf vad e det?
Helt omöjligt att komma i kontakt med er. Jag har autogiro hos er men detta fungerade inte för augusti månad. Istället fick jag en påminnelsefsktura att jag var 6 dagar sen. Jag har därför betalt manuellt Förutsätter att autogirot fungerar nästa gång.. Tycker ni ska se över era rutiner och inte överlämna åt era kunder att se till så det fungerar. Med vänlig hälsning Rolf Sandh Nordanvindsgatan 6A 262 42 Ängelholm
Stor varning för detta oseriösa elbolag, tecknade ett abonnemang med 12 månaders (start 1/9-21) med rabatt via elskling.se Efter 9 månader tar dom bort min rabatt helt utan att meddela mej någonting Efter kontakt med kundtjänst så säger dom att jag har en högre förbrukning än jag angav när jag tecknade abonnemanget vilket är lögn, dom påstår att jag har en förbrukning på 25858kwh, och jag angav 20000kwh. Jag har från 1/9-21 till 13/7-22 gjort av med 18 835 kwh, och har 49 dagar kvar av mina villkor. Vilket innebär att jag gjort av med ca: 20000kwh på 1 år. Men detta tycker uppenbarligen inte Greenely Vill ni slippa problem, vänd er till någon seriös elleverantör, dit hör absolut inte Greenely
finns inget mobinr till dom
Ladda upp bilder
(Maximal storlek: 20MB)
237 966 tkr
14 998 tkr
6.3%
Ja
Ja
0
Org.nr.
559070-0976
Juridiskt namn
Greenely Premium AB
Parent company
Greenely AB (publ)
Moms nummer
SE559070097601
Registreringsdatum
2016-07-14
Bolagsform
Aktiebolag
SNI-bransch