Detaljhandel med inredningstextilierDetaljhandel med textilieriKarlshamn
2 omdömen
Va där inne idag mycket fint man gärna hade köpt... om inte personalen hade stått å pratat i telefon och fjantat. Tur det fanns fler butiker runt ikring med mycket fint
Ladda upp bilder
(Maximal storlek: 20MB)