Sjuksköterske- och barnmorskeverksamhetPrimärvårdsmottagningar med läkare m.m.iKista
7 omdömen
Allmänt sämre vård i Sverige har med åren varit! Därför
Allmänt sämre vård i Sverige har med åren varit! Därför
Dåligt bemötande och diskriminerande attityd mot familjer. Kvinnlig läkare med olämpligt beteende. Dolda eller ej definierade besöks regler, ej professionellt! Det finns bättre alternativ att välja på!
Ladda upp bilder
(Maximal storlek: 20MB)