7 omdömen
Det här är en usel tjänst. Följande hände oss. Vi hade Viasat som operatör och då Telia erbjöd oss ett bättre alternativ anlitade vi dem. Telia lovade att sköta uppsägningen, men nu sitter vi här med två abonnemang. Telia anlitade Minna, för att säga upp abonnemanget, och enligt Viasat tog någon från Minna kontakt med Viasat, som då gav besked att det inte gick att avsluta abonnemanget eftersom det var bundet fram till 2 aug. 2022. Men kommunikationen mellan Minna och Telia har uppenbarligen inte fungerat eftersom Telia upplever att de inte fått besked om att det inte gick att säga upp det gamla avtalet. Det är omöjligt att få kontakt telefonledes med Minna. Varför är ni inte nåbara? Hur får man kontakt med Minna?
Riktigt dålig tjänst. Avinstallerade igen då de skulle hjälpa mig att få billigare abonnemang men blev bara strul.
Mycket användbar tjänst som dessutom är helt gratis och som känns trygg. Man får enkelt koll på sina abonnemangsutgifter, och det är superenkelt att säga upp onödiga abonnemang. Jag sa t ex upp DN utan att behöva sitta i telefonkö. De personerna som klagar på tjänsten (se andra kommentarer) är väldigt otacksamma, eller bara nättroll.
Trevligt bemötande av alla på kontoret! Inspirerande miljö
Dåligt! Fick erbjudanden om priser som jag kände på mig var fel. Det var de också.
Ladda upp bilder
(Maximal storlek: 20MB)
34 609 tkr
−69 697 tkr
-201.4%
Ja
Ja
18
Org.nr.
556967-5449
Juridiskt namn
Minna Technologies AB
Moms nummer
SE556967544901
Registreringsdatum
2014-04-10
Bolagsform
Aktiebolag
SNI-bransch