Studieförberedande gymnasial utbildning utom kommunal vuxenutbildningByggnadsantikvarieriStockholm
1 omdömen
Är ganska nöjd. Byte gymnasium ifrån Snitz Gymnasium som var en katastrofskola. Bara för det måste jag läsa om en del ämnen.
Ladda upp bilder
(Maximal storlek: 20MB)