3 omdömen
Fantastisk personal 🤩
Jag har bott på det hotellet för många årsen tillbaka. Alltid varit supernöjd. Så därför bokade jag en natt till mig och familjen. Jag hade sett framemot frukosten och berättat till barnen om det, om pannkakorna, våfflorna, lös/hårdkokt ägg och äggröra, olika sorters bröd att välja mellan, en buffé av pålägg OSV OSV. Vi kommer idag ner till frukosten och vad som erbjöds var under all kritik !! Vi förstår att man inte kan ha det som man brukar i vanliga fall. Men att det pågår en pandemi ska inte innebära att det ska vara inplastade färdiga frallor från dagen innan med grönsaker som har mjuknat och gjort osten under till blask. Torra, hårda och gick knappt att svälja. Äggen va så hårdkoka att man kunde slänga dem i väggen och då studsar dem tillbaka. 2 sorters yoghurt ( jordgubb/naturell) fruktskålar med 4(!) st små bitar i och thats it! Visst fanns det kaffe/te och 2 sorters juicer. Mer ska detta på allvar kallas HOTELLFRUKOST??? Frukosten är ju en del av priser man betalar! Usch, vi va såååå besvikna. Är det för mycket begärt att det lilla som erbjuds till frukost faktiskt färskt?
Ladda upp bilder
(Maximal storlek: 20MB)
17 912 tkr
−2 377 tkr
-13.3%
Ja
Ja
11
Org.nr.
556480-9811
Juridiskt namn
Restaurant Entré AB
Parent company
Norlandia Hotel Group AS
Moms nummer
SE556480981101
Registreringsdatum
1994-01-29
Bolagsform
Aktiebolag
SNI-bransch