2 omdömen
Gjorde ett online köp 2022-12-21, med Paypal. Fyra veckor senare hör jag av mig via deras krångliga support/ärende-system och undrar var min beställning tagit vägen (jag har fortfarande inte fått svar). Ytterligare några veckor senare ringer jag, ingen ursäkt men varan ska skickas så att jag har den i början på nästa vecka. Veckan går, ingen vara dyker upp, ringer igen. Personalen börjar titta på ärendet och ber därefter att få ringa upp mig om 10 minuter. Jag dubbelkollar så att de har mitt telefonnummer. Väntar ett par dygn, sedan kan jag inte vänta längre, drar tillbaka mitt köp via Paypal (som tur är) och handlar av en annan nätbutik istället. Ett par dagar senare får jag avisering att transporten är på väg till mig från Sydsport. Jag mailar Sydsport och säger att jag dragit tillbaka min betalning då jag inte kunde vänta längre och frågar om de vill att jag agerar på något sätt, eller bara låter bli att hämta ut paketet och låter försändelsen gå åter i retur. De ber inte om ursäkt, de erbjuder mig ingen kompensation, de meddelar att de tycker det är "svårt och hålla koll på". Nej då kanske man inte ska ha en nätbutik. Handla absolut inte på Sydsport, online åtminstone!
Ladda upp bilder
(Maximal storlek: 20MB)
Org.nr.
969686-5725
Juridiskt namn
Sydsport i Ekeby Handelsbolag
Moms nummer
SE969686572501
Registreringsdatum
2002-09-26
Bolagsform
Handelsbolag/Kommanditbolag
SNI-bransch