2 omdömen
Hade bokad tid (typ lunch). Kom dit, anmälde mig och betalade. Väntade 15 minuter efter bokad tid därefter frågade jag receptionen om jag möjligen misstagit mig på tiden, fick inget svar. Därefter tog det ca 3 minuter innan jag blev kontaktad och meddelad att den sjukgymnast jag skulle besöka inte var på plats den dag. Det innebär att de hade haft fem möjligheter att meddela mig att jag inte kunde träffa min kontakt denna dag. De fallerade på: 1. Att ringa mig och meddela att mitt besök inte kunde bli av 2. Att sms:a mig 3. Att meddela mig när jag kom till mottagningen 4. När jag betalade 5. Först efter att jag ifrågasatte varför jag inte blivit "uppropad" Samma kväll kontaktade en person mig från mottagningen och beklagade, de lovade att enhetschefen skulle höra av sig till mig, vilket inte har skett. När jag som patient inte meddelar min avbokning inom 24 timmar får jag ändå betala patientavgiften, vad får jag för ersättning för förlorad lön, bensin och parkering? IVO?
Mycket trevligt bemötande. Kunniga och lyhörda. Har patienten i fokus. Mycket positiv stämning bland kollegor vilket också höjer det hela. Jag rekommenderar verkligen denna Rehabmottagnig.
Ladda upp bilder
(Maximal storlek: 20MB)
Org.nr.
232100-0131
Juridiskt namn
Västra Götalandsregionen
Moms nummer
SE232100013101
Registreringsdatum
1974-01-01
Bolagsform
Landsting
SNI-bransch