facebook_pixelZalando | hitta.se
Hitta.se

Kundservice

Om Zalando

Zalando är verksam inom Klädaffärer

Är det här ditt företag?

När viktig information saknas om ditt företag får ni färre kundkontakter. Kostnadsfritt första 30 dagarna!


Komplett bevakning av företag med UC Håll Koll

Bli direkt meddelad om förändringar görs för ditt förtag och stoppa bedragarna i tid vid en pågående bolagskapningLäs mer och skaffa ID –Skydd för företag!

Förbättra ditt företags kassaflöde

Zalando har 1.9 i betyg!

Zalando har betygsatts av 19 personer varav tio även lämnat en kommentar.
Innehållet i denna sektion är skapat av användare.

Skriv ett omdöme

1.9 /5

19 betyg. 10 kommentarer

LISBETH ANDERSSON

för en vecka sedan

dålig info om faktura, kom bara en påminnelse/krav när jag betalt kom ytterligare ett krav med hot om inkasso

Anonym

för 3 veckor sedan

Så att man Ken se deras öppettider !! !!

REBECCA NILSSON

för en månad sedan

Otroligt tråkigt och fyrkantigt bemötande trots att de gjort fel. Lever på att de är så stora att de kan skita i vad en liten konsument tycker. Mycket tråkig attityd och ingen möjlighet att göra en rättvis reklamation. Vägrar erkänna att samtal som kan bevisa det vi sagt har spelats in trots att de börjar samtalet med att alla samtal spelas in i utbildningssyfte.

Beatrice Karsten

för 2 månader sedan

Ett par dyra Diesel skor går sönder i sömmen inom 14 dagar . Returnerar dessa , varpå det tar lång tid innan fakturan justeras. Betalar justerad faktura , och får trots detta 2 påminnelser med påminnelseavgift! Svarar inte på mejlen jag skickar. Ringer ett kontakt nummer som jag till slut hittar på hitta.se där personen som svarar verkar oengagerad i att återskapa förtroendet. Generellt :Urusel service! Var försiktig !

Saad Bashir

för 3 månader sedan

Mycket dålig serivice Mycket dålig serivice. Jag betalade extra för att få mi beställning snabbare, och det var ett val som man få välja när man väljer leverans sätt vid betallning. Men varan ändå kom försenad, som om jag skulle välja den billiaste leverans sätt. När jag ringde till kundservice då vägrade de betala mig mellanskilnaden och sa om jag gjorde beställningen innan 17:00 då skulle den levereras snabbare. Jag försökte förklara att de borde inte ge sådan från början om det inte går att leverera så snabbt, men ändå ville de inte betala mellanskilnaden. Nu pga 100kr förlurade de en kund (familj) som handlade från de ganska ofta och jag kommer att returera varan och få hela beloppet tillbacka. Mycket dålig service när det går snett nånstans.

Håkan Skoog

för 3 månader sedan

Har försökt att, som ni skriver, gå tillbaka för att ändra leveransadress, till fraktfritt alternativ, men mitt ursprungliga ( felaktiga) alternativ går inte att ändra! Kommer inte att försöka igen, tio gånger räcker! Mvh

Besviken igen

för 5 månader sedan

Det står gratis frakt i beställningen, ända till sista steget, då det helt plötsligt kommer på en fraktkostnad. Söker man efter anledning kommer det upp en helt tom sida, förutom reklam. Känns som en medveten konstruktion, eftersom det dessutom saknas kontaktuppgifter till företaget för att ställa frågor på hemsidan. Sorry, men sådana här företag håller inte i längden.

Inger Johansson

för mer än 6 månader sedan

Personen i telefon förstår inte problemet!?

Lars Olof Boström

för mer än 6 månader sedan

Bra

Nina junberg

för mer än ett år sedan

Inte bra bemötande

Ska en medarbetare börja eller sluta?

Beställ innan kl 15 & vi levererar redan nästa dag! Skräddarsy just din tårta med valfri text & bild.Skapa tårta

Din Tårta

Användarbilder

Ladda upp bilder (valfritt) (Maxstorlek: 5MB)

Branscher

Olika mobilformat

Mobilformat för 020-79 40 46