Hitta.se

Zalando

Org.nr. 502074-9585

Kundservice

Om Zalando

Zalando är verksam inom Klädaffärer

Zalando har 2 i betyg!

Zalando har betygsatts av 30 personer varav 23 även lämnat en kommentar.
Innehållet i denna sektion är skapat av användare.

Skriv ett omdöme

2 /5

30 betyg. 23 kommentarer

Ali H.

för 4 månader sedan

Mitt paket skadeds under leveransen och det visade sig att en artikel saknades, jag var tvungen att fylla i skadeanmälan och skicka till Zalando och postnord och mailat fram och tillbaka för att slippa betala för den produkten som jag inte ens fått. Jag ville ha en ersättningsprodukt men då vägrade Zalando att ordna det och de bad mig att lägga en ny beställning. Samma produkt kostar 110 kr och frakten 39 kr, dvs 149 kr behöver jag betala för att få samma produkt. Produktens pris var nedsatt och jag beställde den när priset var 69 kr, dvs 70 kr är mellanskillnaden. Jag skulle aldrig beställa mer från Zalando. Dålig kundhantering, man kan aldrig prata med någon via telefon utan bara mailkontakt som gäller.

Eva L.

för 6 månader sedan

Krångligt vid ev retur. Den tar oxå lång tid att få bekräftad. Samt svårt med formulär som skall fyllas i om paketet vid retur kommit på avvägar

Ann-Sofie B.

för 6 månader sedan

Fick ett väldigt, väldigt bra bemötande och service av kundtjänst. Från en helnöjd kund/ Ann-Sofie

Håkan H.

för mer än 6 månader sedan

Grymt trevlig personal och kunniga!

Christian M.

för mer än 6 månader sedan

Mycket bra bemötande på kundtjänst och bra utbud på kläder

Mats O.

för mer än ett år sedan

Vill bara varna för detta företag. Handla någon annan stans. Just saying.

Birgitta K.

för mer än ett år sedan

Vad sysslar dr med

Frida F.

för mer än ett år sedan

Zalando måste tyvärr ha Sveriges absolut sämsta kundservice. För att göra en extremt lång historia kort: det tog oss två månader att reklamera ett par skor. Det skickades fel fraktsedlar, man blandade ihop min kundbild med en annan, vi fick posta samma par skor två gånger och vi pratade med deras kundservice över 10 gånger och inte nog med att det blev fel flera gånger, de hade inte ens ett trevligt bemötande vilket är A och O om man gjort fel.. Gav dem efter många om och men en ny chans: beställde ett set med byxor och tröja: de skickade bara tröjan och när jag mailade kundservice får jag som svar ”vi kan tyvärr inte skicka byxorna, vi betalar tillbaka 50%” jag köpte ett SET, inte en tröja, vad ska jag med tröjan till om jag inte får byxorna som hör till?! Alltså, de gör fel hela tiden och korrigerar det inte ens och ger bland det sämsta kundbemötande jag någonsin varit med om. Pinsamt att år 2021 leverera så pass låg nivå av service.

Emil Å.

för mer än ett år sedan

Helt ofattbart dålig kundservice! Betala för 5 par skor fick 4. Orderbekräftelsen sa 5 par, vid leverans stod det 4 även att jag betalt för 5. Kundtjänst hade ingen befogenhet att hjälpa mig utan kunde bara sätta tillbaka pengarna så att jag fick göra om processen igen. Kasst!

Mats O.

för mer än ett år sedan

1. Paketet kom inte utlovad tid utan veckan efter. 2. Jag fick det till postlådan o inte till den betalda hemleveransen. 3. Det stod ett belopp med paketet som inte stämde utan jag skulle betala för hemleveransen... 4. När man anger bankgiro kommer inte meddelanderutan upp och den ska man INTE använda står det i påminnelsemejlet. Kontaktar banken som säger att det bankgirot har OCR...och då går det inte att betala. Vilket Kalla Anka företag. ALDRIG mer.

bild på skapa företagskonto

Ditt företag? Syns i miljontals sökningar

  • Ta kontroll över företaget
    Nå fler potentiella kunder
  • Användarbilder

    Ladda upp bilder (valfritt) (Maxstorlek: 20MB)

    Branscher

    Olika mobilformat

    Mobilformat för 020-79 40 46