Efter att ha parkerat på Caroli Köpcentrum i Malmö betalade jag med kort i en av automaterna och fick frågan om jag ville ha kvitto. Svarade Ja och blev ombedd att knappa in mobilnummer. Sedan kom ett SMS som sa att jag måste registrera mig på Kivra för att få mitt kvitto!? Får man göra så?
Jag vill ha mitt kvitto utan att behöva bli medlem och sälja min själ till Kivra.
Läs mer...Passa er för appen, dolda avgifter tillkommer.
Ett kriminellt företag , fick betala för perkering trots att jag ej varit i landet. Passa er !!
Svårt att betala, hemsidan och appen fungerar inte som de ska. Att sedan betala 50 kr per påbörjad kvart vid en upphämtningsplats är smaklöst
Skulle betala enligt konstens alla regler på Frölunda Torg, följde instruktionerna till pounkt och pricka men bankkorten godtogs inte (provade två olika, men varken "blippen" eller kortinmatningen fungerade. Touch-screenen fungerade inte heller förrän efter många försök när jag skulle avbryta köpet. Varje gång jag gjorde nya försök att betala, hade avgiften höjts med några kronor. är det detta som är själv aaffärsidén, måhända?! Skamligt att det ska vara så krångligt att betala för en parkerad bil!
Läs mer...Jag har inte appen, är inte kund hos detta företag, har inte parkerat min bil men de har dragit flera hundra av mig idag och jag har inte lyckats få tag i dem! Hur kan de dra pengar när jag inte gett mina uppgifter eller är deras kund?!
Läs mer...Har två gånger behövt använda appen Apcoa Flow och bägge gångerna har det varit problem. Nu senast den 17 maj 2021 då jag skulle logga in, men glömt mitt lösenord. Nytt lösenord skulle komma per mail, men det kom aldrig något. Registrerade mig på nytt och fyllde i mobilnr, mail, kontokort och lösenord. Påbörjade parkering och trodde det var OK, men när jag kom tillbaka fanns en gul remsa att betala 500 kr. Hos Hojab säger de att jag aldrig var inloggad. Hur ska man komma i kontakt med Apcoa?
Läs mer...Första o sista gången jag besöker Entré i Malmös parkeringsgarage eftersom den voucher som jag erhållit inte fungerade.
Helt vansinnigt att det inte går att komma fram per telefon!
Även när man kommer fram det är ingen som svarar utan vidarebefordras till annat bolag son inte har insyn i Apcoas system!
Ni svarar varken på email eller chatt!
MYCKET DÅLIGT AV ER ATT INTE KUNNA GE BÄTTRE KUNDSERVICE!!!
Läs mer...för personalparkering borde finnas parkeringstillstånd för var och en.
personal har har ett jobb och sköta istället för att få appar till att fungera och bli straffade med böter.