Undrar om det går snabbare att nå deras kundsupport om jag går till dem i Stockholm från Luleå, än om jag ringer dem. Jag gissar att det är snabbast att gå.
superb. support svarar direkt
Deras kundservice går i princip inte att få tag i. Efter 1-2 timmar i kö kommer man sällan fram. Om du mot förmodan kommer fram får man hoppas på att just ditt ärende inte skulle till en annan avdelning, för då kopplas du om och måste vänta på att någon på Bahnhof får lust att svara igen, vilket tar ytterligare 1-2 timmar. Helt sjukt.
Mitt tips: Ring dom inte. Du blir bara förbannad. Maila om du måste. Om du verkligen vill ha någon form av kundservice för ditt bredband, ta en annan leverantör.
Läs mer...Drygt 2 timmar i telefonkö, står då otur att få prata med kundtjänst då kopplas samtalet ned med hänvisning till att det är många ringer. Har mailat får se om dom ringer upp, då mailen stängs av 1/1-19 pga pattformsbyte, kan inte bekräfta adressen det är problemet som jag jagar dom om.
Läs mer...Suttit två timmar i kö idag och när jag väl kom fram blev jag bortkopplad.
Ringde upp igen nga ggr och då var alla linjer upptagna och sedan var det plötsligt stängt för dagen. SKANDAL!
Har en router som ej fungerar och önskar hjälp med den. Vad är detta för uruselt företag? Funderar skarpt på att byta operatör om ni inte ringer upp mig senast i morgon (14 dec).
Läs mer...Vi har sökt Banhof per telefon i en veckas tid utan att dem svarat. Vi har även skickat mail utan att få någon respons.
Vad som dessutom är mindre roligt är att telesvaret meddelar att den förväntade kötiden är 10 min och vandrar neråt till 4, hoppar sedan tillbaka till 10 min. Och så har det varit i nästan två timmar nu.
Läs mer...65 min i telefon kö. Är det service
kommer att byta till någon annan, så fort jag kan. Och frågar någon så är det inte Bahnhof jag rekommenderar.............
Värdelösa på att svara på telefon och Mail.
Urusel service. Har bredband hos dom men det tog c:a 14 månader innan det började fungera. Nu sist bytte dom router och både TV och internet försvann igen Får se hur många månader det kommer att ta denna gång.
Dom skall be teknikerna att titta på det.
Läs mer...Totalt antal fordon: 29
Senaste införskaffat: en Brenderup CER. Fordonet köptes 2024
Visa värdering och all info i bilregistretVerksamheten ingår i: | Bahnhof AB (publ) |
Organisationsnummer: | 556519-9493 |
Bolagsform: | Aktiebolag |
Moderbolag: | K.N. Telecom AB |
VD: | Jon Karlung |
Bolaget registrerat: | 1995-07-16 |
F-skatt: | Ja |
Momsregistrering: | Ja |
Svensk Näringsgrensindelning - SNI: | 61100 - Trådbunden telekommunikation |
Mobilformat för 010-510 00 00